خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

فراخوان ثبت نام شرکت های تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۰۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از ثبت نام نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید خداپرست، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با جایگاه کسب و کارهای تعاونی را در شمار اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و اذعان داشت که با توجه به اهمیت مشارکت مردم در حوزه تولید و توسعه اقتصادی، شناسایی تعاونی های برتر و الگو ضرورت دارد.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس، لزوم پشتیبانی از تعاونی ها و مانع زدایی از رشد سهم بخش تعاونی در اقتصاد ملی را گوشزد کرد و با تاکید بر تقویت فرهنگ تعاون، یادآور شد که شناسایی و حمایت از تعاونی های پیشران، موتور محرکه این بخش است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ابعاد اجتماعی تعاونی ها، توضیح داد: این شرکت ها نه تنها یک نظام اقتصادی برای رشد و اشتغال پایدار هستند بلکه شیوه‌ای از ایجاد یک نظام تأمین اجتماعی و حمایتی نیز به شمار می آیند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: انتخاب و معرفی تعاونی‌های نمونه با شاخص‌ها و معیار‌های صحیح، علاوه بر نشان دادن نقاط قوت تعاونی‌های موجود و تقویت آنها می‌تواند الگویی مناسب از فعالیت‌های موفق اجتماعی و اقتصادی مشارکتی را ارائه کند. خداپرست بر همین مبنا از مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاونی فعال در استان فارس دعوت کرد تا با ثبت نام و شرکت در فرایند گام به گام در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir  اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این فراخوان از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر صادر شده و از 16 اردیبهشت ماه، تکمیل مدارک و مستندات از طریق سامانه جامع هوشمند تعاون فعال گردیده است، یادآور شد: ثبت نام در این جشنواره تا 26 خردادماه ادامه دارد. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از تمام شرکت های تعاونی بویژه بخش های فعال در حوزه دانش بنیان، توزیعی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و سایر بخش ها دعوت کرد تا با تکمیل پرسشنامه در سامانه جامع هوشمند تعاون در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در سال 1403 شرکت کنند. 

گفتنی است شهریورماه امسال در هفته تعاون، آیین تجلیل از تعاونگران برتر استان فارس پس از طی مراحل بررسی های تخصصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز