خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس خبر داد؛

فارس میزبان سومین جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۷۱

استاندار فارس از برگزاری سومین جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی به میزبانی استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در حاشیه دومین جلسه شورای سیاست گذاری سومین جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی که در تهران برگزار شد با بیان اینکه، در دو نوبت قبلی این جشنواره در سطح ملی تشکیل شده است، افزود: در این جلسه از مسئولین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواستم که سومین دوره این جشنواره در سطح بین المللی برگزار شود.

استاندار فارس با تقدیر از عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و  علی دارابی قائم مقام و معاون وی برای موافقت با بین المللی شدن سومین دوره جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی، اظهار کرد: این جشنواره در آبان ماه سال جاری به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد و بی نظیر فارس در حوزه های مختلف گردشگری، افزود: برگزاری این جشنواره به میزبانی استان فرهیخته و تاریخی فارس منجر به شناخته شدن بیش از پیش استان در جنبه های مختلف خواهد شد؛ همه استان فارسی ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بین المللی به میدان می آیند.

 ایمانیه از امضا تفاهم نامه میزبانی این جشنواره بین المللی در حاشیه این جلسه خبر داد و گفت: در این جشنواره برخی رویدادها از جمله نمایشگاه بزرگ صنایع دستی برای اولین بار اجرایی خواهد شد.

وی از برگزاری شب های میراث فرهنگی با حضور هنرمندان، مشاهیر و مفاخر میراث فرهنگی کشور نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: توانمندی ها، ظرفیت ها جنبه های مختلف فارس از جمله آثار متعدد ثبت شده جهانی و ملی برگزاری این جشنواره در استان فارس صدای ایران فرهنگی را رسا تر جهانی خواهد کرد.

در حاشیه این جلسه استاندار فارس دیداری هم با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت.

نماینده عالی دولت در فارس در سفر یک روزه خود به تهران در جلسه هم اندیشی استانداران با وزیر کشور هم شرکت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز