خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آمادگی ۷۰ شرکت دانش بنیان فارس برای حضور در رویداد بین المللی "ایران قوی"

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۳۳

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس از ارسال ۶۵ مقاله و آمادگی بیش از ۷۰ شرکت دانش بنیان استان فارس برای ارائه محصولات خود برای حضور در رویداد دومین "بین المللی ایران قوی" خبر داد.

فرهاد سعدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید برآمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور و مشارکت حداکثری در دومین رویداد بین المللی" ایران قوی" اظهار داشت : این نمایشگاه و رویداد بزرگ در تاریخ ۴ دی لغایت ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

وی افزود: ۶۵ مقاله علمی نیز از سوی جامعه علمی و نخبگان استان فارس به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال شده است. 

مدیر کل مدیدیت بحران استانداری فارس بیان داشت: این رویداد در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام برای پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیر مترقبه برگزار می‌شود.

سعدی با ذکر این نکته که یکی از اهداف این رویداد فراهم سازی زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقاء نظام مدیریت بحران کشور است، اعلام کرد: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان ،فرمانداران، شهرداران جهت بازدید از رویداد مذکور در تاریخ های اعلام شده به منظور بهره گیری و آشنایی با توانمندی‌های حوزه مدیریت بحران در سطح کشور دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز