خبرگزاری کار ایران

نماینده‌ تام‌الاختیار دانشگاه شیراز خبرداد؛

برگزاری کنکور عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۳۴

نماینده‌ تام‌الاختیار دانشگاه شیراز گفت: کنکور‌‌ عملی رشته‌ علوم ورزشی، ویژه‌ داوطلبان استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، غلامحسین ناظم‌زادگان به بیان جزئیات برگزاری آزمون‌‌ عملی رشته‌ی علوم ورزشی پرداخت.

وی با بیان این مقدمه که کنکور عملی رشته‌ علوم ورزشی یکی از فرایندهای ورود به رشته‌ تربیت بدنی است و همه‌ساله داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب امتیاز لازم در این آزمون شرکت می‌کنند، گفت: این دوره از کنکور عملی رشته‌ علوم ورزشی با مدیریت بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز، ویژه‌ داوطلبان رشته‌ تربیت بدنی در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد برگزار خواهد شد و نتایج آن، پس از داوری به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

ناظم‌زادگان افزود: این آزمون‌ به ‌مدت ۴روز، از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیرماه، در سالن‌ ورزشی کوثر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد و از این مدت، روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه به آزمون آقایان و روزهای ۳۰ و۳۱ تیرماه، به آزمون بانوان اختصاص دارد.

به‌ گفته‌ رئیس بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز، تعداد بانوان داوطلب در این آزمون‌، حدود ۲۵۰۰ نفر و تعداد داوطلبان مرد، حدود  ۱۵۰۰ نفر است.

ناظم‌زادگان گفت: این آزمون‌ در ۸ ایستگاه برگزار می‌شود و داوطلبان در این ایستگاه‌ها از نظر پزشکی، ویژگی‌های بدنی و آمادگی‌های حرکتی ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز