خبرگزاری کار ایران

پیشنویس سند راهبردی اقامه نماز صدا و سیمای کشور تدوین شده است

کد خبر : ۱۲۵۲۹۳

به دنبال اجرایی شدن سند راهبردی هستیم و از پیشنهاد‌ها برای کاربردی کردن هرچه بیشتر این سند استقبال می‌کنیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: پیشنویس سند راهبردی اقامه نماز در این سازمان تدوین شده است و تا پایان آذر امسال نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز مرتضی میقانی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز در صدا و سیمای مرکز فارس افزود: به دنبال اجرایی شدن سند راهبردی هستیم و از پیشنهاد‌ها برای کاربردی کردن هرچه بیشتر این سند استقبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: فعالیت‌ها در بحثتبلیغ نماز باید در دو بعد درون سازمانی و برون سازمان انجام گیرد و در صدا و سیما عمده کار‌ها در این زمینه در بخش برون سازمانی و برنامه سازی‌ست.

میقانی بیان داشت: امروزه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما با تنوع مخاطبان رو به رو هستند از این رو برطرف کردن نیاز مخاطبان و انتقال صحیح پیام کاری دشواری است و همکاران ما در این سازمان تاکنون به خوبی از عهده این کار بر آمده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس، بیان داشت: شناخته شدن این مرکز به عنوان نخستین مرکز ۲۴ ساعته در کشور بیانگر تجربه‌های ارزنده، هنرمندان خبره و توانمندی‌های استان فارس است.

میقانی با اشاره به برنامه‌های تهیه شده با موضوع نماز در شبکه فارس گفت: فضاسازی‌های شبکه فارس در بخش برنامه‌های مذهبی کار شایسته و مطلوبی است و این مرکز جزء مراکزی‌ست که این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: استان فارس در بحثنماز و تهیه برنامه‌های مذهبی توانسته است به خوبی از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کند و این رویکرد قابل تقدیر است.

میقانی با اشاره به ساخت برنامه با مشارکت صدا و سیما و ستاد اقامه نماز در استان‌ها گفت: باید برنامه‌هایی با محوریت مساجد و با معرفی مساجد موفق و خیرین مسجد ساز در شبکه‌های استانی تهیه شود.

در این آیین از فعالان عرصه برنامه سازی بخش نماز صدا و سیمای مرکز فارس تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز