خبرگزاری کار ایران

پیام زالی به مناسبت انتصاب رییس سازمان صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۳۹

سازمان نظام پزشکی با در اختیار داشتن جمعی بزرگ از مورد وثوق‌ترین گروه‌های مرجع اجتماعی در داخل و خارج کشور در راستای دیپلماسی عمومی این توان را دارد تا در قالب اهداف آموزشی و پژوهشی، انتقال تجربیات، دانش و مهارت‌های نوین پزشکی و جز آن در چارچوب سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین باشد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا؛ علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور طی نامه‌ای انتصاب محمد سرافراز را به ریاست صدا و سیما تبریک گفت. در این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر محمد سرافرازریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

خدمت در نظام جمهوری اسلامی هدیه‌ای است الهی که توفیق آن نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود تا به مردم یعنی ولی نعمتان ارائه گردد؛ احتراماً، انتصاب شایستهٔ حضرتعالی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته رجاء واثق دارم جنابعالی که السابقون آن سازمان می‌باشید با دانش و تجربهٔ گران سنگ در اعتلای رسانهٔ ملی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر موفق و پیروز خواهید بود.

فرصت را مغتنم دانسته به استحضار می‌رساند سازمان نظام پزشکی بزرگ‌ترین نهاد عمومی و صنفی کشور با حدود نیم قرن سابقه متشکل از آحاد جامعه پزشکی کشور پیرو وظیفهٔ ذاتی و قانونی خویش حمایت از مردم و صیانت از حقوق جامعه پزشکی را بر عهده دارد لذا از جنابعالی خواهشمند است نسبت به موارد معنونه زیر حمایت فرموده و دستورات مقتضی را صادر فرمائید.

۱ - سازمان نظام پزشکی با در اختیار داشتن جمعی بزرگ از مورد وثوق‌ترین گروه‌های مرجع اجتماعی در داخل و خارج کشور در راستای دیپلماسی عمومی این توان را دارد تا در قالب اهداف آموزشی و پژوهشی، انتقال تجربیات، دانش و مهارت‌های نوین پزشکی و جز آن در چارچوب سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین باشد.
۲ - در دیدار اخیرالذکر، رهبر معظم انقلاب قاطعانه تأکید فرمودند جامعه پزشکی شایسته تکریم و تقدیس است و حقوق حرفه‌ای و صنفی ایشان باید در درجه اول توجه قرار گیرد، اما متأسفانه به کرات در رسانه‌های گوناگون از رسانهٔ ملی گرفته تا روزنامه‌ها و مجلات و رسانه‌های مجازی شأن اجتماعی پزشکان هتک شده و در برخی موارد به استهزا گرفته می‌شود لذا شایسته است با توجه به اهمیت این موضوع و با استفاده از معرفی نام‌آوران اخلاق و هنر پزشکی این مرز و بوم مقدس، در مسیر الگوسازی صحیح از جامعه پزشکی و تکریم اینجامعه خدوم اقدام فرمایند.
۳ - با عنایت به اینکه تحقق عملیاتی بسیاری از انتظارات بر حق رهبر فرزانه انقلاب از جامعه نخبه پزشکی و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ ششم آبان‌ماه سال ۹۲ در دیدار معظم‌اله مطرح گردید نیازمند به فعلیت در آمدن ظرفیت عظیم نهفته در متن جامعه فرهیخته پزشکی است، ضروری است رسانه ملی در راستای آگاهی بخشی صحیح و افزایش اطلاعات عمومی سلامت مردم در همکاری تنگاتنگ با این سازمان نسبت به انتخاب همکاران گروه‌های پزشکی اقدام نماید.

در پایان ضمن تبریک مجدد، مایه افتخار خواهد بود در یکی از جلسات شورایعالی سازمان نظام پزشکی که پنجشنبه اول هر ماه برگزار می‌گردد میزبان جنابعالی در جمع نمایندگان و برگزیدگان جامعه پزشکی کشور باشیم. امیدوارم همچون گذشته در این مسئولیت خطیر نیز موفق و منصور باشید.

دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز