خبرگزاری کار ایران

جوایز بخش کاریکاتور ششمین جشنواره ملی ترافیک و رسانه به پدر و دختر شیرازی رسید؛

" نگار " پا جای پای " احمد " گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۱۵

احمدرضا سهرابی خبرنگار و کاریکاتوریست شیرازی روزنامه‌های «عصرمردم» و «جام جم» و نگار سهرابی دختر۱۰ساله وی جوایز سوم و ویژه بخش کاریکاتور ششمین جشنواره ملی ترافیک و رسانه را از آن خود کردند.

ایلنا: احمدرضا سهرابی خبرنگار و کاریکاتوریست شیرازی روزنامه‌های «عصرمردم» و «جام جم» و نگار سهرابی دختر۱۰ساله وی جوایز سوم و ویژه بخش کاریکاتور ششمین جشنواره ملی ترافیک و رسانه را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در مراسم اختتامیه این جشنواره که از سوی شهرداری تهران و با حضور تشکری هاشمی معاون شهردار تهران، سردار مؤمنی رییس پلیس راهور ناجا، تنی چند از اعضای شورای شهر تهران از جمله مرتضی طلایی نایب رییس شورا، عبدالحسین مختاباد، عباس شیبانی و شماری از هنرمندان برجسته کشور همچون علیرضا خمسه، سروش صحت، پژمان جمشیدی و شقایق دهقان برگزار شد. آثار برگزیده جشنواره که از سوی هیأت داوران انتخاب شده بود معرفی شدند.

در این مراسم، احمدرضا سهرابی تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم و نگار سهرابی تندیس، لوح تقدیر و جایزه ویژه جشنواره را دریافت کردند.

احمدرضا سهرابی تاکنون جایزه اول کاریکاتور نخستین جشنواره روزنامه‌نگاران جوان ایران، جایزه کاریکاتور و عکس دو دوره جشنواره سراسری مطبوعات کشور، جایزه سوم کاریکاتور در جشنواره سراسری رسانه و محیط زیست، سه تندیس و جایزه از جشنواره ملی رسانه و منابع طبیعی، جایزه اول عکس نخستین جشنواره مطبوعات خلیج فارس، جایزه دوم نخستین جشنواره طنز مطبوعات ایران و ده‌ها جایزه ملی و بین‌المللی دیگر را کسب کرده است.

همچنین آثار کارتونی او علاوه بر مطبوعات و جشنواره‌های داخلی در کتاب‌های سال جشنواره کارتون برلین، نیله بوگو دانمارک، اومیا ژاپن و LM چین به چاپ رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز