خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

باید موسیقی ایران را به جهان عرضه کرد

کد خبر : ۱۱۲۰۵۸

فارس و شیراز جایگاه بالایی در علم و هنر داشته و این جایگاه به واسطه حضور شخصیت های ممتاز است.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر فاخر و ارزشمند موسیقی ایران را باید به جهان عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی جنتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، گفت: فارس و شیراز همواره از شخصیت‌ها و رجال بزرگی بهره برده است.

وی اضافه کرد: فارس و شیراز جایگاه بالایی در علم و هنر داشته و این جایگاه به واسطه حضور شخصیت‌های ممتاز است.

جنتی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فارس و شیراز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی، گفت: همه دستگاه‌ها باید در حد توان و ظرفیت خود با شورای فرهنگ عمومی همکاری کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رییس شورای فرهنگ عمومی در سطح استان‌ها، نقشی بارز و تعیین کننده در اتخاذ تصمیمات تاثیرگذار و اجرایی شدن این تصمیمات داشته و دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی آستان شاهچراغ(ع) حمایت می‌شود، گفت: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند در جهت توسعه فرهنگ دینی، ارزش‌های دینی و اسلامی گام بردارند.

جنتی همچنین در حاشیه زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران گفت: توسعه این حرم مطهر مورد تاکید جدی همه عاشقان اهل بیت(ع) است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های فرهنگی که در خصوص حرم مطهر شاهچراغ(ع) در حال اجرا است، وزارت ارشاد نیز در جهت توسعه فرهنگ زیارت و تقرب گام برخواهد داشت.

جنتی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی در خصوص توسعه فرهنگ دینی و نشر ارزش‌های اسلامی باید گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از موزه حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: همزمان با توسعه حرم باید به توسعه موزه هم اندیشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز