خبرگزاری کار ایران

«خبرجنوب» در تعطیلات هم منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۱۶

صاحب امتیـاز و مدیرمسـئول روزنامـه «خبـر جنـوب» با بیان اینکه، اطلاع‌رسانی موضوعی تعطیل بردار نیست، گفت: خبرجنوب تنها روزنامه‌ در کشور به شمار می‌رود که در همه ایام سال منتشر شده و کار اطلاع رسانی را تعطیل نکرده است.

به گزارش ایلنا حسین واحدی‌پور با بیان اینکه، روزنامه خبرجنوب به سبک و سیاق همه ایام تعطیل، در روزهای تعطیل شده از سوی ستاد مدیریت کرونای کشور، منتشر می‌شود، گفت:‌ بهرغم وضعیت خاصی که همه گیری کرونا در کشور ایجاد کرده، مجموعه خبر، کوشید است که با تداوم فعالیت‌های خبری، به بحث اطلاع رسانی به موقع و موثر، حتی در ایام تعطیل هم ادامه دهد.

وی تداوم انتشار روزنامه خبرجنوب، در همه ایام سال را نوعی احترام به مخاطب ذکر و خاطرنشان کرد: طی 42 سالی که از عمر روزنامه خبرجنوب می‌گذرد، این نشریه همواره در مسیر اقناع مخاطبان کوشیده است.

واحدی‌پور با اشاره به اینکه علاوه بر نشریه مکتوب، فعالیت 24 ساعته فضای مجازی خبرجنوب، تداوم دارد، گفت: مؤسسه «خبر» عزم خود را برای همراهی همیشـگی بـا مـردم از طریق اطلاع رسانی به موقع جزم کرده و علاوه بر نسخه چاپی روزنامه «خبر جنوب» از طریق سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نیز اقدام بـه درج تازه ترین اخبار و رویدادها می‌کند.

مدیرمسئول و سردبیر «خبرجنوب» با اشاره به اینکه ایـن روزنامـه تنهـا روزنامه مکتوب کشور است که در تمام ایام تعطیل نیز چـاپ و در 365 روز سال 365 روزنامه منتشر می‌شود، گفت: تلاش ما بر این است که بر مبنـای دو اصل شفاف سازی و صداقت، کارکرد رسانه‌ای نوین را با درآمیختن فضای رسانه‌ای مکتوب و مجازی ادامه دهیم.

واحدی‌پور همچنین یادآور شد: مخاطبان می‌توانند در این ایام اخبار به روز ایران و جهان را هم از طریق نسخه چاپی روزنامه «خبـر جنـوب» و هـم از طریـق درگاه مجازی این روزنامه پیگیری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز