خبرگزاری کار ایران

43هزار واحد تولیدی در سایت بهین یاب ثبت نام کردند

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به ثبت نام 43هزار واحد تولیدی در سایت بهین یاب گفت: 4/1میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در دولت تدبیرو امید انجام شده است.

به گزارش ایلنا، علی یزدانی در نشست مشترک با صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی آمل که به مناسبت 21مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد،  ایجاد زیرساختهای عمرانی در شهرکهای صنعتی  یکی از اولویت های اصلی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران  عنوان کرد و گفت:  با تامین اعتبار مورد نیاز  شاهد شکوفایی و خدمات رسانی مناسب در حوزه زیرساختهای شهرکها و نواحی صنعتی خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 16هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع موانع تولید از سوی دولت تدبیرو امید به منظور راه اندازی و تقویت بیش از 12هزار واحد وطرح صنعتی اختصاص یافته است، تصریح کرد: درکل کشور 1500واحد تولیدی در تملک بانک قرار گرفته که استان مازندران بیشترین تملک واحدها را از سوی بانکها دارا می باشد.

یزدانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: 4/1میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در دولت تدبیرو امید انجام شد که در پسا برجام نیز بالغ بر 2میلیارد دلار  در حوزه صنعت عملیاتی شد.

وی ادامه داد: بدقولی و بدعهدی در برجام از طرف مقابل دیده شد ولی اقدامات موثری از سوی دولت نیز انجام شده که باید منصفانه این کار بزرگ دیده شود.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به طرح رونق تولید در کشور خاطرنشان کرد: تاکنون 43 هزار متقاضی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که از این تعداد 14 هزار و 500 نفر در کار گروه های استانی تصویب شده و به تدریج به بانک ها برای استفاده از تسهیلات معرفی می شوند.

 مدیرعامل شرکتهای صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  در پایان به احداث نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در مرکز ساختمان کسب و کار آمل اشاره و خاطرنشان کرد:مرکز کسب و کار ،مرکز آسیب شناسی و ارائه کننده خدمات در شهرک صنعتی ساخته شده و باید به درستی از آن استفاده شود.

کد خبر : ۴۰۰۶۰۲