خبرگزاری کار ایران

نخستین گردهمایی چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۰۱۳

نخستین همایش چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد برندهای مسئولیت پذیر اجتماعی با حضور مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛الهام امین زاده، دستار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی،در نخستین همایش چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با اشاره به نقش برندها در پویایی اقتصاد کشور اظهار کرد: چنانچه یک برند بخواهد منفعت طلبی هم داشته باشد باید به پیرامون و نوع نیاز مردم احترام بگذارد تا حداقل نیم قرن بتواند به عنوان یک واحد صنعتی برتر معرفی شود.

در ادامه این مراسم، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری ( مدظلله العالی) را به مسئولیت پذیری صاحبان صنعت مرتبط دانست و اذعان کرد: قطعا مسئولیت پذیری یک چهره صنعتی می تواند سبب تحقق اقتصاد مقاومتی شود و نیازهای جامعه امروز را به نحو احسن پاسخ دهد.

فاطمه دانشور، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز از دیگر سخنرانان ویژه این مراسم بود که بنگاه های اقتصادی را یکی از عواملی دانست که میتوانند بحران های کشور از جمله محیط زیست، آب و انرژی کشور را با کمکشان تا حد زیادی برطرف ساخت.

در پایان این مراسم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضور مقامات دولتی تجلیل شد.

نخستین همایش چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد برندهای مسئولیت پذیر اجتماعی توسط گروه بین اللملل پیشگامان در مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز