خبرگزاری کار ایران

انجام بیش از ۲۸ هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر : ۱۹۰۱۹۰

در بازرسی‌ های انجام شده ۲ هزار و ۲۰۰ مورد تخلف کشف و تعداد یک هزار و ۳۷۶ پرونده متشکله با ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون و در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی بیش از ۲۸ هزار بازرسی از اصناف در سطح استان صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، «سالار حسین پور» با بیان اینکه نظارت و کنترل بازار در سطح استان به صورت مستمر در حال انجام است افزود: در همین راستا بیش از ۲۸ هزار بازرسی از صنوف مختلف در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

حسین پور تصریح کرد: در بازرسی‌ های انجام شده ۲ هزار و ۲۰۰ مورد تخلف کشف و تعداد یک هزار و ۳۷۶ پرونده متشکله با ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

وی افزود: این بازرسی ها از واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات پرمصرف نظیر مراکز عرضه موادغذایی و پروتئینی، میوه، پوشاک، کیف و کفش صورت گرفته است.

حسین پور با اشاره به نزدیک شده به فاز دوم ورود گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم در جهت کنترل و تامین بازار در استان اندیشیده شده است و به شدت با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازرسان این سازمان به ‌طور ویژه گران ‌فروشی، کم ‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور را کنترل می ‌کنند، گفت: این اقدامات در راستای آسایش خاطر عمومی جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز