خبرگزاری کار ایران

خسارت ۲.۵ میلیون دلاری شرکت جنرال موتورز آمریکا

کد خبر : ۱۸۹۴۹۴

تعمیر و رفع نقص ۲۹ میلیون خودرو شرکت جنرال موتورز، ۲.۵ میلیارددلار برای این شرکت هزینه داشته است. در سه ماه نخست امسال ۱.۳ میلیون دلار و در سه ماه دوم امسال ۱.۲ میلیون دلار هزینه‌های رفع نقص خودروهای مراجعه کنندگان به دنبال فراخوان بوده است.

شرکت آمریکایی جنرال موتورز برای رفع نقص ۲۹ میلیون خودروی معیوبی که از ابتدای سال تاکنون به مردم فروخته است ۲.۵ میلیون دلار ضرر کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از ای بی‌سی نیوز، ۲۹ میلیون خودرو شرکت جنرال موتورز از ماه ژانویه تاکنون برای رفع نقص و عیب فراخوانده شده است.

بر اساس این گزارش، تعمیر و رفع نقص ۲۹ میلیون خودرو شرکت جنرال موتورز، ۲.۵ میلیارددلار برای این شرکت هزینه داشته است. در سه ماه نخست امسال ۱.۳ میلیون دلار و در سه ماه دوم امسال ۱.۲ میلیون دلار هزینه‌های رفع نقص خودروهای مراجعه کنندگان به دنبال فراخوان بوده است.

شرکت جنرال موتورز مدعی شده است اگرچه در آمد این شرکت به دلیل رفع نقص و عیب خودروها و هزینه‌های قانونی کاهش یافته است اما مشتریان هنوز خودروهای جنرال موتورز مشتریان زیادی دارد.

وجود نقص‌های فنی و ایمنی جدی در برخی مدل های خودروهای تولیدی شرکت جنرال موتورز آمریکا، این شرکت را بر آن داشته است تا میلیون‌های خودروی خود را به نمایندگی های خود در سراسر جهان فرا بخواند.

نقص فنی در سیستم کیسه های هوا، سوئیچ استارت، نرم افزار گیربکس و همچنین سیستم برف پاک‌کن شیشه جلوی خودروهای تولیدی این شرکت، باعثفراخوان بالغ بر ۲۹ میلیون خودروی تولیدی این شرکت از ابتدای سال جاری به نمایندگی های جی ام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز