خبرگزاری کار ایران

مصطفی حسنی:

از آغاز به کار کمپین آری به تولید ملی خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۸۸

طراح کلید دکتر حسن روحانی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید ملی از آغار به کار کمپین آری به تولید ملی خبر داد.

طراح کلید دکتر حسن روحانی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید ملی از آغار به کار کمپین آری به تولید ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسنی افزود: باید بدانیم همه کشورهای توسعه یافته از کوچه تولیدات ملی عبور کرده اند و برای ساختن آینده ای بهتربا بهره مندی از شبکه های اجتماعی، هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون، دانشگاهیان و افراد شاخص در این مسیر سخت صحیح همه با هم میتوانیم آری به تولید ملی بگوییم که همان آری به ایجاد اشتغال است.

وی گفت: باتوجه به جوان بودن جمعیت کشور و رشد تحصیلات تکمیلی در چند سال اخیر شاهد انبوه فارغ التحصیلان جویای کار هستیم که با وجود این پتانسیل مناسب تغییر نگرش جامعه به استفاده از تولید ملی ضروری است و زمان لبخند جامعه به تولید ملی و ساخت ایرانو پهن کردن فرش قرمز برای تولیدکنندگان داخلی فرا رسیده است.

حسنی در ادامه افزود: از رییس جمهور محترم و مسئولین جدا خواستارم لبخند به تولید ملی و کالای ایرانی را ابتدا خود آغاز کند.

مسئولین نیز با لبخند به تولید ملی فضای امید وار کننده تری را برای تولید کنندگان مهیا می کنند. آری به تولید ملی بی تردید یار اشتغال‌زایی و دشمن گرفتاری‌های ایران از جمله اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد شد.

وی افزود: طراحی فرهنگ استقبال از تولیدات ملی کار پیچیده ای نیست. اما این کار حساس باید با توجه به سبک زندگی جامعه ایرانی صورت بگیرد. ما کلی ثروت کشف نشده در ایران داریم که اگر این ثروتها شناسایی و عرضه شوند با سرعتی بیش از آنچه تصورش می‌رود می‌توانیم جایگاه خودمان را در حوزه اقتصاد و اشتغال بهبود ببخشیم. هم‌اکنون ۱۳درصد از ثروت جهان نام‎های تجاری و برندها هستند. چیزی که ایران علی‌رغم داشتن ظرفیت بالا سهمی از آن ندارد.

حسنی گفت: یکی از راه‌هایی که در دنیای امروز آزموده شده و امتحانش را خوب پس داده «برندسازی» است. اما برندسازی هم از کوچه آری به تولید ملی می‌گذرد. ما در ایران همانند نفت، در مستندسازی غنی هستیم. بد نیست جشنواره ای فیلمی با عنوان «لبخند به تولید ملی» و «پرچم مقدس ایران» برگزار شود.

وی افزود: شما نگاه کنید اوباما رییس‌جمهور آمریکا مهمان‌های خود را به همبرگر آمریکایی یا شیرینی دونات دعوت می‌کند، آی پد هدیه می‌دهد. به نظر من رییس جمهور ما هم هنگام دیدارهای خارجی و یا دریافت استوارنامه سفرا می‌تواند کتاب‌ها و یا فیلم‌ها و یا محصولات فرهنگی ایران راکه آن نیز تولید فرهنگی ملی است هدیه بدهد و این کار به صورت یک پروژه خبری در رسانه‌ها منتشر شود.

سودهای لبخند به تولید ملی تکان‌دهنده است. این‌ها همانند یک زنجیره به هم متصل هستند. با «لبخند به تولید ملی» می‌توانیم روزگاری ما هم برندهایی در سطح جهان داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز