خبرگزاری کار ایران

دانمارک با ایران همکاری می‌کند

استخراج عناصر نادر خاکی

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۴۴۰

مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو نیز اکتشاف و فرآوری عناصر نادر خاکی را به عنوان یکی از اولویت های استراتژی این سازمان اعلام کرد.

شرکت دانمارکی اف. ال. اسمیت برای همکاری فنی و مهندسی با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برای اکتشاف و استخراج عناصر نادر خاکی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، این شرکت که از سابقه ۱۳۲ سال فعالیت در بخش فن آوری، ‌ماشین آلات، ‌تامین تجهیزات، ‌ خدمات مهندسی و… صنایع معدنی و معدنی برخوردار است در نظر دارد علاوه بر همکاری در بخش فرآوری سنگ آهن با روش های نوین، در حوزه استخراج و فرآوری عناصر نادر خاکی و همچنین تبدیل آب شور مناطق کویری به آب قابل استفاده در صنایع معدنی از جمله فرآوری سنگ آهن با این ایمیدرو همکاری کند.

مدیران اف. ال. اسمیت این سخنان را در دیدار با رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مطرح کردند. همچنین مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو نیز اکتشاف و فرآوری عناصر نادر خاکی را به عنوان یکی از اولویت های استراتژی این سازمان اعلام کرد و خواهان همکاری دو طرف برای فعال کردن معادن این بخش در ایران شد.

شرکت دانمارکی اف. ال. اسمیت یکی از شرکت های شناخته شده در حوزه سیمان، ‌ سنگ آهن، ‌ مس، ‌ زغالسنگ، ‌ طلا و مواد دیگر معدنی از جمله استحصال عناصر کمیاب در جهان است. این شرکت بیش از ۱۵هزار نیروی انسانی در سراسر جهان در اختیار دارد و در سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۴.۸ میلیارد دلار درآمد داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز