خبرگزاری کار ایران

برنامه های تام ایران خودرو در سال ۹۳ اعلام شد

کد خبر : ۱۶۸۸۴۲

صادرات خدمات فنی و مهندسی، جذب پروژه‌های بزرگ و استفاده از فاینانس در پروژه‌ها از مهمترین فعالیت‌های تام در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو ضمن تشریح برنامه‌های این شرکت در سال ۹۳ اعلام کرد: صادرات خدمات فنی و مهندسی، جذب پروژه‌های بزرگ و استفاده از فاینانس در پروژه‌ها از مهمترین فعالیت‌های تام در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، علی شیخ زاده در نشست سالانه کارکنان تام، با بیان این که این شرکت سال ۹۲ را با موفقیت در تمامی شاخص‌های عملکردی نظیر فروش و سود پشت سر گذاشته است، تاکید کرد: جدای از صنعت خودرو، عملکرد تام در بازارهای غیرخودرویی به خصوص در بخش کنترل و ابزاردقیق و معدنی مثال زدنی بود.

وی تاکید کرد: افزایش تولید این روزهای صنعت خودرو و به خصوص ایران‌خودرو این نوید را می‌دهد که امسال در حوزه خودرویی نیز سال پرباری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در کسب و کار غیرخودرویی نیز امسال چند رویکرد جدید در نظر گرفتیم. در این میان تجربه تام در پروژه‌هایی مثل مس سرچشمه، فولادسازی بردسیر و اتوماسیون کوره بلند ذوب‌آهن نشان داد که توانایی انجام پروژه‌های بزرگ و با بار فنی بالا را دارد که مسلما از این تجربه در آینده استفاده خوبی خواهیم کرد.

مدیرعامل تام خاطرنشان کرد: در حوزه صادرات کمیته‌ای متشکل از افراد خبره در شرکت تشکیل شده که امسال به مانند حوزه خودرو در کسب و کارهای غیرخودرویی بتوانیم به صدور خدمات فنی و مهندسی بپردازیم و برای این امر مذاکراتی جهت حضور در برخی از کشورهای همسایه انجام شده است.

وی افزود: با توجه به مشکل نقدینگی که اصلی‌ترین چالش شرکت‌های EPC کار محسوب می‌شود در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در نظر داریم که در پروژه‌های با مقیاس بزرگ، رویکرد استفاده از فاینانس را در دستور کار خود قرار دهیم و بدین ترتیب بتوانیم در پروژه‌های ملی کشور و رونق اقتصادی آن سهم قابل قبولی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز