خبرگزاری کار ایران

با حضور۲۰ شرکت خارجی از شش کشور

چهارمین نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۶۸۷۳۲

قالبسازان تزریق پلاستیک، قطعات فلزی، لاستیک و دایکاست بیشترین مشارکت را در این نمایشگاه دارند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار با حضور ۲۰ شرکت خارجی ازشش کشور، ازتاریخ پنجم خرداد ماه به مدت چهار روز در شرکت ساپکو برگزار می شود.

به گزارش ایلنا این نمایشگاه بین المللی با سابقه قریب به هشت سال و با چشم انداز خودکفایی ایران در صنعت قالبسازی و صادرات قالب به خارج از کشور دستاورد های مهمی در این صنعت به همراه داشته است.

ایجاد قرارداد های همکاری بین قالبسازان خارجی و داخلی، استفاده از فولاد ایرانی در قالب های بزرگ پلاستیک، گرین قالب های تزریق پلاستیک در داخل کشور و ایجاد زمینه های صادرات قالب و همچنین کاهش سفارش قالب به خارج از کشور از دستاورد های آن به شمار می آید.

نمایشگاه چهارم نیز با مساحتی بالغ بر۳ هزار و ۵۰۰ متر مربّع و جذب مشارکت بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی سعی در رشد و پویایی این صنعت دارد.

در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، اسپانیا، پرتقال، کره جنوبی و چین مشارکت دارند.

قالبسازان تزریق پلاستیک، قطعات فلزی، لاستیک و دایکاست بیشترین مشارکت را در این نمایشگاه دارند. ضمن اینکه مسئولان نمایشگاه از جذب صنایع وابسته به این صنعت و مشارکت شرکتهای داخلی وخارجی برای فیکسچرهای تولیدی و کنترلی، ابزارهای اندازه گیری، قطعات استاندارد، فولاد وعملیات حرارتی نیز غافل نبوده اند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از نمایشگاه می توانند به سایتhttp: / / saptools. sapco. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز