خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

تخصیص ارز مبادله‌ای تاثیری بر قیمت خودرو ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۰۷

قیمت خودروهای داخلی که طی هفته‌های گذشته روندی صعودی در پیش گرفته بودند، طی این هفته ثبات در پیش گرفته است. / شورای رقابت در سال گذشته نیز قیمت خودرو را با محاسبه ارز مبادله‌ای محاسبه کرده بود.

مشاور انجمن خودرو سازان اعلام کرد: تخصیص ارز مبادله‌ای به خودرو سازان هیچ تاثیری بر قیمت خودرو ندارد.

داوود میرخوانی رشتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تاثیر تخصیص ارز مبادله‌ای به خودرو سازان بر قیمت خودرو گفت: با توجه به اینکه شورای رقابت در سال گذشته نیز قیمت خودرو را با محاسبه ارز مبادله‌ای محاسبه کرده بود در نتیجه تخصیص ارز مبادله‌ای به خودرو سازان در سال جاری هیچ تاثیری بر قیمت خودرو نخواهد داشت.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار اعلام شده در هفته‌ای که گذشت قیمت خودرو سمندlx سال به مبلغ ۳۲ میلیون تومان، پژوi۲۰۷ به مبلغ ۴۶ میلیون تومان، پژو i۲۰۷ اتوماتیک به مبلغ ۵۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق دارv۸ به مبلغ ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان،، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به مبلغ ۴۰ میلیون تومان پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به مبلغ ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال به مبلغ ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵slx به مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز به مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰E۱ به مبلغ ۳۵ میلیون تومان،، تندر ۹۰E۲ به مبلغ ۳۹ میلیون تومان،، دانا دنده‌ای به مبلغ ۳۶ میلیون تومان، پراید ۱۳۲EX به مبلغ ۱۹ میلیون تومان، پراید ۱۱۱EX به مبلغ ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پراید EX۱۳۱ یه مبلغ ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا sx به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، مزدا۳ جدید تیپ ۴ به مبلغ ۸۴ میلیون تومان، و مزدا۲ به مبلغ ۷۵ میلیون تومان مبادله شده است.
بر اساس این آمار مشاهده می‌شود قیمت خودروهای داخلی که طی هفته‌های گذشته روندی صعودی در پیش گرفته بودند، طی این هفته ثبات در پیش گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز