خبرگزاری کار ایران

محجوب: نخستین مشکل ما در کار انگیزه است

کد خبر : ۱۳۴۱۳۸

با تحقیقی که در سال‌های ۶۲ و۸۷ انجام دادیم نسبت علاقه یک کارگر به محیط کار در مقایسه به منزل حدود ۸ دهم و کمتر از یک بوده و این درحالی است که این رقم در کشوری مانند ژاپن۱۴ است.

علیرضا محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی که در کنگره کارآفرینی، صنعت و اشتغال سخنرانی می‌کرد؛ گفت: نخستین مشکل ما در کار انگیزه است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ادامه یادآور شد: با تحقیقی که در سال‌های ۶۲ و۸۷ انجام دادیم نسبت علاقه یک کارگر به محیط کار در مقایسه به منزل حدود ۸ دهم و کمتر از یک بوده و این درحالی است که این رقم در کشوری مانند ژاپن۱۴ است.

رضا سعیدی رئیس مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر واحد تهران هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی دانشجویان با شیوه‌های کارآفرینی و بهره مندی از تجربیات کارآفرینان برتر برشمرد و همچنین به این موضوع اشاره داشت که دانشگاه موظف است به ابعاد علمی، آموزشی و ترویج فرهنگ کارآفرینی نگاه ویژه داشته باشد و بخش صنعت نیز بایستی با حمایت از افراد نخبه و کارآفرین و ایجاد صنعت جدید تلاش نماید.

سعیدی در ادامه افزود: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و تاثیر آن در صنعت، تشریح نقش صنعت در اشتغال، بررسی امکان راه‌اندازی کسب و کار صنعتی، چگونگی استفاده از تسهیلات بانکی و مالی در راه اندازی بنگاه‌های کسب و کار صنعتی، بررسی میزان حمایت قانونی مسئولین زیر ربط از تولید و صنعت و… ازاهداف این کنگره است.

این کنگره به همت مرکز آموزشی علمی - کاربردی خانه کارگر واحد تهران با همراهی شرکت توره شیمی پارس، دانشگاه جامع علمی - کاربردی، موسسه توسعه هوش خلاق، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز