خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعاون روستایی خبر داد؛

آغاز خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از امروز / بهای هر کیلو گوجه فرنگی ۳۰۰ تومان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۳۸

قیمت ۳۰۰ تومانی اعلام شده برای خرید تضمینی گوجه‌فرنگی مختص این هفته است و ممکن است در آینده در قیمت خرید تضمینی گوجه‌فرنگی تجدیدنظر شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی از آغاز خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از استان‌های بوشهر و هرمزگان به قیمت کیلویی ۳۰۰ تومان از صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین صفایی، در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به افت قیمت گوجه‌ فرنگی طی هفته‌های اخیر دولت تصمیم گرفت تا خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از استان‌های بوشهر و هرمزگان که به دلیل گرمای زودرس محصولشان زود‌تر از موعد برداشت و به بازار عرضه شد را خریداری کند.

وی افزود: این مازاد محصول سبب شد تا کشاورزان از فروش محصولشان تنها هزینه حمل و نقل محصول را به دست آورند و سودشان تقریباً به صفر برسد.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای خرید تضمینی گوجه‌فرنگی وجود ندارد و تا زمانی که بازار به نفع تولیدکنندگان به تعادل نرسد خرید تضمینی گوجه‌فرنگی ادامه خواهد داشت که البته در آینده محصول گوجه‌فرنگی مناطق جنوبی استان کرمان نیز مشمول این طرح خواهند شد.

صفایی خاطر نشان کرد: قیمت ۳۰۰ تومانی اعلام شده برای خرید تضمینی گوجه‌فرنگی مختص این هفته است و ممکن است در آینده در قیمت خرید تضمینی گوجه‌فرنگی تجدیدنظر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز