خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در گفتگو با ایلنا:

سایت پرورش میگوی چابهار محروم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۳۹

در چند سال گذشته به دلیل عدم امنیت این منطقه اقداماتی انجام شد که از طرف سردار احمدی مقدم در خصوص تامین امنیت این منطقه دستوراتی داده شد؛ اما مساله این است که مشکل سایت چابهار صرفا مشکل امنیتی نیست.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در رابطه با سرمایه عظیمی که در تولید میگو در منطقه چابهار نهفته است گفت: سایت پرورش میگوی چابهار مشکلات عدیده‌ای دارد که از مهم‌ترین آن مشکلات مربوط به تولید است.

ارسلان قاسمی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه طی چند سال اخیر به دلیل مشکلاتی از قبیل طوفان گونو، بیماری لکه سفید میگو و سرقت‌های مکرر از مزارع پرورشی، این منطقه تولید چشمگیری در خصوص میگو نداشته است، اظهار کرد: یکی از مشکلات سایت چابهار عدم امنیت است؛ اما مهم‌تر از آن این است که در زمینه تولید فعالیت خاصی صورت نگرفته است.

وی افزود: در چند سال گذشته به دلیل عدم امنیت این منطقه اقداماتی انجام شد که از طرف سردار احمدی مقدم در خصوص تامین امنیت این منطقه دستوراتی داده شد اما مساله این است که مشکل سایت چابهار صرفا مشکل امنیتی نیست.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان تاکید کرد: اگر مشکلات مربوط سایت پرورش میگوی چابهار حل شود و این سایت آباد شود به طور قطع گام بزرگی درر استای افزایش و حمایت از تولید میگو در کشور خواهیم داشت، این منطقه بهترین منطقه تولید میگو در بین ۴ استان تولیدکننده است و متاسفانه به دلیل محرومیت‌های منطقه نادیده انگاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز