خبرگزاری کار ایران

امضاء تفاهم نامه همکاری بین اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۸۶

اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت کشور برای توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در فرهنگ سازی در امر خیر با جهت دهی در امر سلامت، تفاهم‌نامه‌ای به مدت ۴ سال امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اصناف ایران این تفاهم‌نامه که در ۸ ماده میان اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت کشور تنظیم شده است امروز(یک‌شنبه ۱۲ بهمن) در محل اتاق به امضای " علی فاضلی " رئیس اتاق اصناف ایران و " سید رضا نیری " دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور رسید.

بر اساس این گزارش در متن این تفاهم نامه همکاری آمده است:

بمنظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود این تفاهم نامه فی مابین اتاق اصناف ایران به نمایندگی آقای فاضلی که منبعد اصناف ایران نامیده می شود از یک طرف و مجمع خیرین سلامت کشور به نمایندگی آقای سید رضا نیری که در این تفاهم نامه مجمع نامیده می شود از طرف دیگر و با شرایط ذیل منعقد می گردد.

ماده ۱ - موضوع تفاهم نامه

تقویت و توسعه همکاری با هدف فراهم نمودن زمینه گسترش عدالت در نظام سلامت کشور با رویکرد حضور آحاد مردم بویژه اصناف و بازاریان کشور در کمک به بخش سلامت و همکاری دو جانبه و به اشتراک گذاشتن ظرفیت های در اختیار و بهره گیری از راهکارهای مناسب در راستای کمک در امر احداث، تجهیز، آموزش و پژوهش در عرصه سلامت مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمک به بیماران نیازمند در حدود ضوابط مندرج در اساسنامه طرفین.

ماده ۲ - شرح موضوع تفاهم نامه

۲-۱ - برنامه ریزی و هماهنگی طرفین به منظور کمک هدفمند در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور با الویت مناطق محروم

۲-۲ - ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری از توانمندیهای موجود و استفاده در مناطق مختلف کشور

۳-۲ - فرهنگ سازی در امر خیر با جهت دهی در امر سلامت با توجه به امکانات رسانه ای و زمینه های موجود

۴-۲ - همکاری در خصوص معرفی خیرین مجامع مختلف صنفی و بازاریان علاقه مند به کار خیر به مجمع

۵-۲ - همکاری در احداث، تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی متناسب با نیازهای تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مناطق نیازمند خدمات بویژه مناطق محروم کشور.

۶-۲ - مشارکت فعال اصناف و نماینده محترم صنوف در ترکیب هیأت امناء و هیأت مدیره مجامع خیرین سلامت در سطح کشور

۷-۲ - برنامه ریزی مشترک جهت تجلیل و قدردانی از خیرین و شخصیت های فعال و خیر صنوف مختلف در حوزه سلامت در مناسبت های فرهنگی و ارزشی

۸-۲ - همکاری لازم در جهت کمک به تشکیل موسسات خیریه سلامت توسط اصناف

تبصره ۱ - بمنظور اجرای هریک از موضوعات تفاهم نامه حسب نیاز قرارداد مستقلی تنظیم، امضاء و مبادله خواهد شد.

ماده ۳ - نحوه اجرا

بمنظور تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم، ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت و پیگیری اجرای موضوعات تفاهم نامه کمیته ای تحت عنوان(کمیته مشترک همکاری و نظارت) متشکل از نمایندگان طرفین تشکل و حسب نیاز نسبت به برگزاری جلسات در موعد مقرر اقدام می نماید.

ماده ۴ - مدت تفاهم نامه

مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت چهار سال می باشد، تمدید، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق طرفین امکان پذیر است.

ماده ۵ - گستره مکانی

گستره مکانی این تفاهم نامه مرتبط با کلیه اصناف و مجمع در کشور خواهد و پس از ابلاغ طرفین برای کلیه شعب لازم الاجراست.

ماده ۶ - تعهدات طرفین

تعهدات تفصیلی طرفین و زمینه های جدیدی که برای همکاری وجود دارد با عنایت به موارد مذکور در ماده ۲ توسط کمیته مشترک همکاری و نظارت تعیین و پس از تصویب اجرا می گردد.

ماده ۷ - مالکیت معنوی

رعایت حقوق مالکیت معنوی در تمامی فعالیت های زیر مجموعه این تفاهم نامه برای طرفین الزامی است و طرفین اطلاعات، دانش فنی، اسناد و مدارک، داده ها و نقشه هایی را که از یکدیگر دریافت می کنند محرمانه تلقی نموده و نزد اشخاص افشاء نخواهد کرد.

ماده ۸ - نسخ تفاهم نامه

این تفاهم نامه در ۸ ماده و یک تبصره در دو نسخه که هرکدام حکم واحد دارند در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۳ تهیه، امضاء و مبادله گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز