خبرگزاری کار ایران

صادرات به کشور عراق از موفقیت‌های کارخانه سیمان سپاهان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۰۹

برای اولین بار صادرات به کشور عراق از موفقیت‌های این کارخانه در سال‌های اخیر بوده و ایران طی ۲ سال اخیر، بالا‌ترین میزان صادرات سیمان را در کل دنیا داشته است.

مدیر عامل کارخانه سیمان سپاهان در تشریح فعالیت‌ها و اقدامات اخیر این کارخانه ضمن اعلام توانمدی‌های این شرکت به بیان موفقیت‌ها و دستاوردهای سال‌های اخیر پرداخته و یاد آور شد که این شرکت متعلق به سهامداران بوده و ضمن امانتداری برای دستیابی به نیایج مطلوب تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد اسعدی، دستیابی به این دستاورد‌ها را حاصل عزم گروهی پرسنل فهیم و کار جهادی و نتیجه همراهی و همدلی تیم خلاق و دانش محور دانست و افزود: این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها متاثر و متبرک از لطف بی‌کران خدای متعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت سیمان سپاهان در سال‌های ۹۳-۹۲ به افتخارات بسیاری نائل شده، به اهم دستاورد‌ها پرداخت و موفقیت‌ها شرکت را این گونه معرفی کرد که خروج از لیست آلاینده‌ها، با مدیریت علمی و دقیق و هزینه‌های مناسب و به‌جا، نه تنها از لیست آلاینده‌ها خارج شدیم بلکه به حمدا… در این کارخانه آلایندگی به کمتر از ۵/۱ میزان استاندارد کاهش یافته است.

اسعدی در رابطه با تغییر وضعیت کارکنان و کارگران شرکت از پیمانی به قرار دادی مستقیم، گفت: این توفیق با عنایت خداوند و تحقیقات و برسی‌های یک ساله اخیر و حمایت‌های هیات مدیر و مدیران ارشد شرکت حاصل شده که امیدوارم، موجب انگیزش و همدلی بیشتر و ارتقا کمی و کیفی تولید شود.

مدیرعامل کارخانه سیمان سپاهان اصفهان تولید انواع سیمان سرباره‌ای و صادرات رابه عراق باافزایش قابل توجه و ۵۶ درصدی صادرات سیمان و کلینگر در سال مالی گذشته و صادرات کلینگر اعلام کرد و گفت: برای اولین بار صادرات به کشور عراق از موفقیت‌های این کارخانه در سال‌های اخیر بوده که لازم است گفته شود کشور ایران طی ۲ سال اخیر، بالا‌ترین میزان صادرات را در کل دنیا داشته است و سیمان سپاهان در حال حاضر امکان تولید بیش از ۹ نوع سیمان را دارد.

مهندس اسعدی با اشاره به افزایش ۲۰ دستگاه کشنده faw ناوگان حمل و نقل رهنورد کارخانه سیمان سپاهان شرکت حمل و نقل رهنورد که در آستانه پنجمین سال فعالیت خود است، گفت: تجهیز پارکینگ، تعمیرگاه، واحد صدور بارنامه، واحد راهبردی و کنترل ناوگان پیشرفته GPS، و بهرمند از رانندگان متعهد از جمله اقدامات این مچتمع می‌باشد که در این راستا پیشرفتهای این شرکت در شهریور سال ۹۳ با افزایش ۲۰ دستگاه کشنده FAW ظرفیت ناوگان را به ۷۰ دستگاه رساند.

وی ساخت و راه اندازی بارگیرخانه تمام اتوماتیک در خط سوم را ازدیگر فعالیت‌های شرکت سیمان سپاهان دانست و افزود: این بارگیرخانه یکی از پیشرفته‌ترین بارگیرخانه‌های موجود در صنعت سیمان کشور است، از ویژه گی‌های این بارگیر خانه می‌توان به سرعت بالا، دقت وزنی با ظرفیت ۲۴۰ تن در ساعت(پرکردن ۴۰ کیسه در هر دقیقه) و سهولت در کار نیروی انسانی اشاره کرد.

اسعدی بهره برداری از دپارتمان اختلاط سیمان و سرباره را در راستای کاهش مصرف انرژی اعلام کرد و افزود: این پروژه نیز جهت تولید سیمان آمیخته با درصد‌های مختلف افزودنی سرباده در آبان ۹۳ به بهره برداری رسید و موجب ارتقاء کیفیت محصول، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف انرژی و کاهش قیمت تمام شده محصول شده است.

مدیر کارخانه سیمان سپاهان در پایان اعلام کرد: به کلیه پرسنل و همکاران شریف و ارجمند این کارخانه خطاب کرد از این همراهان می‌خواهم با آگاهی و بصیرت در عمل به فرامین(مقام معظم رهبری) در کلیه حوزه‌ها و به ویژه بخش اقتصاد، که مزین به نامگذاری سال جاری نیز می‌باشد، اهتمام خاص ورزیده و شایسته است که با هر پدیده‌ای که موجب توقف و کندی کار تولید شود، مبارزه کرده و با ایجاد روحیه همدلی و همکاری در شرکت بر همه مشکلات فائق آئیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز