خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار:

بخش تعاون باید از وابستگی به دولت رهایی یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۹۸

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون گفت: دیدگاه ها به بخش تعاون به عنوان قشر ضعیف در جامعه باید تغییر یافته و از وابستگی به دولت رهایی یابد.

حمید کلانتری پنجشنبه در نشست با مدیران عامل تعاونی های صیادی، لنجداران و مرزنشینان هرمزگان اظهار داشت: برای رسیدن به این نقطه تعاونی ها مسائل و مشکلات خود را آسیب شناسی کرده و جایگاه خود را بشناسند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: این آسیب شناسی به آنها برای بهبود عملکردها و کسب نتایج بهتر از فعالیت هایشان کمک می کند و می تواند منجر به ایجاد تحولی مثبت در اقتصاد شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون اضافه کرد: اعضاء تعاونی ها علاوه بر برقراری ارتباط نظام مند، تعامل های خود را با مسوولان اجرایی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گسترش دهند تا بتوانند از ظرفیت آنان در راستان حل مسائل و مشکلات خود بهره برند.

کلانتری یادآور شد: تفاهم نامه ای با استاندار هرمزگان برای توسعه همکاری ها به امضاء رسید که بر اساس آن مقرر شده ستادی به نام ' هماهنگی و توسعه تعاونی ها ' با حضور استاندار هرمزگان و مسوولان دستگاه های مربوطه تشکیل شود.

به گفته وی، امضاء این یادداشت تفاهم دو جانبه برای تعاونی ها ظرفیت اجرایی و مدیریتی ایجاده کرده است.

کلانتری خاطر نشان کرد: ۷۰ درصد مشکلات مطرح شده توسط تعاونی ها را می توان در استان حل کرد و انتظار می رود با تشکیل این ستاد برای رفع آنها اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز