خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف ایران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

اتاق اصناف مسئول برگزاری نمایشگاه بهاره / نمایشگاه بهاره باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۳۱

در این نمایشگاه یقینا کالای خارجی حضورنخواهد داشت و تولید داخلی در اولویت است، هیچ واسطه‌ای نباید در این نمایشگاه حضور داشته باشد و این موارد طی یک دستورالعملی به همه اتاق‌های اصناف ابلاغ خواهد شد.

رییس اتاق اصناف ایران در رابطه با برگزاری نمایشگاه بهاره که مسئولیت برگزاری آن به طور کامل به اتاق اصناف واگذار شده است، گفت: در سال‌های قبل عوامل بسیار زیادی دربرگزاری نمایشگاه دست داشته‌اند و امسال قرار بر این شده است که مسئولیت برگزاری این نمایشگاه به طور کامل، برعهده اتاق‌های اصناف باشد.

علی فاضلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: ضرورت برگزاری این نمایشگاه نیز توسط اتاق اصناف بررسی می‌شود و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گیری خواهد شد؛ اگر قرار به این باشد که برگزار نشود هم اصناف در این رابطه تصمیم گیری می‌کند.

وی در ابطه با بحثاستفاده از نیرو و کالا در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه یقینا کالای خارجی حضورنخواهد داشت و تولید داخلی در اولویت است.

فاضلی بیان داشت: هیچ واسطه‌ای نباید در این نمایشگاه حضور داشته باشد و این موارد طی یک دستورالعملی به همه اتاق‌های اصناف ابلاغ خواهد شد.

رییس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: مکان‌های برگزاری نمایشگاه بهاره باید از استانداردهای لازم و کافی برخوردار باشند، این قاعده کلی برگزاری نمایشگاه بهاره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز