خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق تعاون استان اصفهان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تحقیق و تفحص همه حقایق را روشن می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۰۰

انتخابات مجمع طبق روال گذشته باید شهریورماه برگزار می‌شد اما تاریخ انتخابات را به آبان‌ موکول کردند که در این تاریخ هم انتخابات برگزار نشد و تا۳۰ دی ماه به تعویق افتاد.

رییس اتاق تعاون استان اصفهان با بیان اینکه اصلاح اساسانامه‌ها بهانه‌ای برای به تعویق افتادن انتخابات اتاق تعاون بود، ‌ گفت: ظاهرا تغییر و اصلاح اساسنامه‌ها بهانه یا علتی بوده که انتخابات به تاخیر بیافتد.

محمد طاهری در گفت‌و‌گو با ایلنا ادامه داد: ‌ گفته می‌شود از آنجایی که اساسنامه‌ها تغییر نکرده نمی‌توان انتخابات مجمع را هم برگزار کرد و با توجه به اصلاح موادی از قانون تعاون که در سال ۹۳ ابلاغ شد تا اساسنامه‌ها با قانون جدید تطبیق پیدا نکنند، تعاونی‌ها به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

وی با اشاره به تعویق دو ماهه در انتخابات مجمع اظهار کرد: انتخابات مجمع طبق روال گذشته باید شهریورماه برگزار می‌شد اما تاریخ انتخابات را به آبان‌ موکول کردند که در این تاریخ هم انتخابات برگزار نشد و تا۳۰ دی ماه به تعویق افتاد.

رییس اتاق تعاونی استان اصفهان با بیان اینکه همه انتظار داشتند انتخابات در موعد مقرر برقرار شود، گفت: ‌ همین به تعویق افتادن انتخابات عامل کشمکش بین برخی از افراد در تعاونی‌ها شد البته امیدواریم تا تاریخ جدید برگزاری هیچ شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: معتقدم اگر شبهه‌ای در قانون وجود دارد وظیفه مجلس است که تفسیر و شفاف سازی قانون را پیگیری کند چراکه وضع کننده این قانون نمایندگان مجلس هستند.

طاهری با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از اتاق تعاونی را از طریق پیامک مطالع شدم، ‌گفت: ‌به هر حال تحقیق و تفحص حق و اختیار قانونی نمایندگان مجلس است و قطعا با انجام تحقیق و تفحص نمایندگان همه حقایق روشن می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز