خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت:

دعوت از سه کنسرسیوم برای طرح گندله سازی و کنسانتره سنگان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۹۴

سه کنسرسیوم دارای صلاحیت برای شرکت در بررسی نهایی و پیشنهاد قیمت طرح احداثکارخانه گندله سازی و کنسانتره سنگان واقع در خراسان رضوی دعوت شدند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سه کنسرسیوم دارای صلاحیت برای شرکت در بررسی نهایی و پیشنهاد قیمت طرح احداثکارخانه گندله سازی و کنسانتره سنگان واقع در خراسان رضوی دعوت شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مهدی کرباسیان اظهار داشت: شرکت های توانمند فنی و مالی بخش خصوصی داخلی و خارجی برای مشارکت در طرح یادشده در قالب کنسرسیوم اعلام آمادگی کرده بودند.

وی افزود: سازمان ایمیدرو با هدف کاهش تصدی گری و بسترسازی برای حضور بخش خصوصی در طرح های معدنی و صنایع معدنی و در اجرای سیاست های دولت و اصل ۴۴ قانون اساسی، برای احداثکارخانه گندله سازی و کنسانتره طی فراخوان عمومی از بخش خصوصی دعوت به مشارکت کرده بود.

به گفته رئیس هیات عامل ایمیدرو، شرکت های واجد شرایط مالی، فنی و اجرایی در قالب کنسرسیوم های متشکل از شرکت های داخلی و خارجی برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

وی اضافه کرد: توان مالی پایین بخش خصوصی برای اجرای طرح های یادشده، موجب شد تا شرکت های سرمایه گذار بخش خصوصی به صورت کنسرسیوم جهت مشارکت در سرمایه گذاری، اعلام آمادگی نمایند.

کرباسیان گفت: توان مالی و فنی کنسرسیوم های مربوطه توسط کمیته فنی و بازرگانی ایمیدرو ارزیابی و در نهایت صلاحیت سه کنسرسیوم متشکل از شرکت های سرمایه گذار توانمند اعلام شد که پس از ارائه پیشنهاد قیمت، برنده قطعی در ۱۸ آبان ماه جاری معرفی می شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: کنسرسیوم های مزبور از همکاری و مشاوره شرکت های اروپایی و چینی بهره می گیرند.

طرح های احداثکارخانه گندله سازی سنگان با ظرفیت پنج میلیون تن و کارخانه کنسانتره با ظرفیت ۲.۴ میلیون تن در جوار معادن سنگ آهن سنگان(خراسان رضوی) اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز