خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ملی استاندارد:

استانداردها از الزامات پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۴۲

پدافند غیر عامل باید به روش های جدید مجهز شود که این روش ها مبتنی بر استانداردهای روز دنیا است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، استانداردها را از الزامات پدافند غیرعامل دانست و گفت: پدافند غیر عامل باید به روش های جدید مجهز شود که این روش ها مبتنی بر استانداردهای روز دنیا است.

به گزارش ایلنا، نیره پیروبخت در همایش استاندارد، مقاوم سازی، خوداتکایی، پدافند غیرعامل با بیان اینکه زمانی که به استانداردها توجه کنیم در واقع به سمت شفاف سازی حرکت خواهیم کرد، افزود: استاندارد نظمی است مبتنی بر قاعده و قانون که به طور قطع به شفاف سازی فعالیت ها کمک می کند و شفاف سازی نیز در حوزه پدافند غیرعامل تاثیر بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: زمانی که فضای تجاری، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با رعایت استانداردها شفاف سازی شود، خیلی از تحرکات و تهدیدات از مردم و بشریت دور خواهد شد.

پیروزبخت با بیان اینکه استانداردها در زندگی بشری چنین نقشی را دارند، گفت: براین اساس و با مذاکراتی که با سازمان پدافند غیرعامل صورت گرفت، به این نتیجه رسیدیم که در بسیاری از موارد مورد نیاز پدافند غیرعامل، می توان استاندارد های لازم را برای آن تدوین کرد.

رییس سازمان ملی استاندارد افزود: روش های سنتی برای پاسخگویی به بسیاری از کارکردها و مقابله با ناهنجاری ها مناسب نیست و باید با بهره گیری از روش های نوین که یکی از ابزارهای آن استاندارد است، مجهز شویم.

پیروزبخت اضافه کرد: در آغاز هزاره سوم به دلیل رویکردهای جدید، استانداردها تنها مختص به مباحثفنی مرتبط با کالا نیست بلکه با تمام موضوعات عرصه زندگی بشری ارتباط دارد.

وی سپس اظهار امیدواری کرد با همکاری تمام سازمانها و مجموعه های ذیربط استانداردهایی تدوین شود که فضای غبارآلود در صنعت، تجارت و… را از کشور دور سازیم و به شفاف سازی امور کمک کنیم.

همایش ' استاندارد، مقاوم سازی، خوداتکایی، پدافند غیرعامل ' روز جاری با حضور رییس و مسئولان سازمان ملی استاندارد، وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز