خبرگزاری کار ایران

در دومین روز سفر استاندار و هیأت تجاری بازاریابی لرستان به روسیه؛

دیدار استاندار و بازرگانان لرستانی با اتحادیه‌ صنعتگران و تولیدکنندگان روسیه

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۱۵

استان لرستان ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که می‌تواند مبنایی برای همکاری‌های دوجانبه‌ی مفید باشد.

استان لرستان ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که می‌تواند مبنایی برای همکاری‌های دوجانبهٔ مفید باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مذاکره‌ مسوولان و بازرگانان لرستانی با اتحادیه‌ صنعتگران و تولیدکنندگان روسیه هیأت تجاری بازاریابی لرستان در دومین روز سفر خود با رئیس شورا و اتحادیه‌ صنعتگران و تولیدکنندگان روسیه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این همایش که محل سالن اجلاس کنفدراسیون صنعتگران و کارفرمایان مسکو برگزار شد، «النا ولادمیروونا»، نماینده‌ دومای روسیه و رئیس کنفدراسیون مذکور، ضمن ابراز خوشحالی از حضور هیأت تجاری بازاریابی لرستان در مسکو، اعضای روسی حاضر در جلسه را که شامل تجار و بازرگانان مرتبط با مزیت‌های اقتصادی لرستان دعوت شده بودند، معرفی کرد.

در ادامه استاندار لرستان هم با قدردانی از این دعوت و برپایی همایش اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که می‌تواند مبنایی برای همکاری‌های دوجانبهٔ مفید باشد.

هوشنگ بازوند به خلاء صنایع تبدیلی در لرستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مشخصاً در این زمینه سرمایه‌گذاران روسی می‌توانند ورود پیدا کنند و از حمایت‌های همه‌جانبه‌ برنامه‌ریزی‌ شده در این استان بهره‌مند شوند.

وی با تشریح اقتصاد رو به رشد لرستان و حضور سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی جهت بهره‌مندی از فرصت‌های بی‌نظیر اقتصادی در این استان، تصریح کرد: فراهم کردن امکان میزبانی از سرمایه‌گذاران روسی از اولویت‌های کاری جامعه اقتصادی لرستان هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد هم با ارائه‌ گزارشی از سیمای اقتصادی و فعالیت‌های تولیدی و خدماتی لرستان، بنگاه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی لرستان را آماده‌ ارائه‌ محصولات و خدمات به بازار روسیه دانست و گفت: امروز شرایط بسیار خوبی در لرستان وجود دارد و زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای تعاملات اقتصادی دو جانبه فراهم است.

در ادامه، اعضا هیأت تجاری بازاریابی لرستان به معرفی خود و زمینه‌ کاری‌شان پرداخته و با تغییر در ترکیب جلسه، به مذاکره‌ مستقیم و رو در رو با طرف‌های مرتبط خود در زمینه‌ فعالیت‌های ساختمانی، میوه و سبزیجات، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی ارگانیک، معدنی، ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و خدمات فنی مهندسی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز