خبرگزاری کار ایران

تولید تجهیزات معدنی در ایران یک حرکت زیربنایی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۸۱

ساخت و تولید تجهیزات معدنی در ایران یک حرکت زیربنایی است که در نمایشگاه مهرماه تلاش می کنیم سرمایه و ایده های بیشتری را برای رفع این کمبود جذب کنیم.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور از سرمایه گذاری روی ایده های مخترعان و مبتکران دانشجویی و مهندسان خبر داد وتصریح کرد: کمبود تجهیزات یکی ضعف های معادن کشور برای توسعه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هرمز ناصرنیا ادامه داد: ساخت و تولید تجهیزات معدنی در ایران یک حرکت زیربنایی است که در نمایشگاه مهرماه تلاش می کنیم سرمایه و ایده های بیشتری را برای رفع این کمبود جذب کنیم.

ناصرنیا افزود: بهبود ارتباط بخش معدن با دانشگاه ها و مراکز کارآفرینی می تواند به تجاری سازی ایده های این بخش کمک شایانی کند. باید آگاه باشیم که بخش معدنی ایران و البته سایر بخش های صنعتی کمتر به بومی سازی فناوری ها و تحقیق برای تولید دانش روی آورده اند و تا زمانی که پروژه های دانشگاهی بدون حمایت صنعت و معدن انجام می شوند و از سوی دیگر دانشگاه نیز تمایلی برای اجرای تحقیقات کاربردی ندارد هیچ ارزش افزوده ای به دست نمی آید.

این کارشناس بخش معدن وعده داد: امسال در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی که در ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد، بخش تجاری سازی ایده ها با قدرت بیشتری ظاهر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز