خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی خوزستان و ایلام

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۶۵

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی خوزستان و ایلام که موسسه جهاد نصر مجری آن است و آن را مدیریت می‌کند طرح بسیار عظیمی است که هم اکنون در حال اجرا است.

وزیر جهاد کشاورزی در بیست و ششمین گردهمایی فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از بنیانگذاران این نظام بودند و نقش وافری در ایجاد این نظام ایفا کرده‌اند. همچنین حضور این مرد بزرگ و اندیشمند بزرگ در عرصه‌های سازندگی در جای جای کشور دیده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی با بیان اینکه امروز ما شاهد اجرای یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی در کشور هستیم، اظهار کرد: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی خوزستان و ایلام که موسسه جهاد نصر مجری آن است و آن را مدیریت می‌کند طرح بسیار عظیمی است که هم اکنون در حال اجرا است.
وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: امیدواریم این دوستان در سایر پروژه‌ها و برنامه‌هایی که نیاز کشور است به ویژه مشکلات آب و مسائل مربوط به آب و آبخیزداری به ما کمک کند.
حجتی تصریح کرد: اساسی‌ترین موضوع وزارت جهاد کشاورزی چگونکی بهره برداری بهینه از منابع آب و خاک کشور است و در این خصوص مقام معظم رهبری و دولت عنایت و پشتیبانی لازم را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز