خبرگزاری کار ایران

صادقی خبر داد:

تدابیر ویژه شهرداری تهران برای کارتن خواب‌ها با آغاز فصل سرما

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۹۷

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از طرح ویژه شناسایی و جذب متکدیان و ساماندهی افراد کارتن خواب با شروع فصل سرما خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، علی صادقی با اشاره به آغاز فصل سرما در شش ماهه دوم سال گفت: در راستای ساماندهی افراد کارتن‌‌‌‌خواب و بی‌‌‌‌‌پناه، سازمان خدمات اجتماعی تهران، فعالیت‌های خود را منظم‌‌‌تر و با برنامه‌‌ریزی دقیق‌‌تری شروع کرده است.

وی اتمام کار کشاورزی در استان‌‌‌های دیگر و هجوم کارگران جویای کار در فصل سرما به تهران را یکی از عوامل مهم افزایش تعداد کارتن‌‌‌‌خواب‌‌‌ها برشمرد و اظهار داشت: در این موقع از سال مراجعه به مددسرا افزایش یافته و مراکز اضطراری سازمان خدمات اجتماعی جدی‌‌‌تر شروع به کار خواهند کرد.

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه جذب و ساماندهی متکدیان و کارتن‌‌‌‌خواب‌‌ها همواره در دستورکار و همکاری سازمان خدمات اجتماعی، نیروی انتظامی و همچنین سازمان بهزیستی قرار دارد، تصریح کرد: به همین منظور ۳۰ واحد گشت فوریت‌های اجتماعی به همراه ۶۰ مددکار برای جذب و ساماندهی کارتن‌‌‌‌خواب‌‌‌ها فعالیت می‌‌کنند.

صادقی با تاکید بر اینکه سال گذشته حتی یک گزارش فوت از کارتن‌‌‌‌‌خواب‌‌‌ها بر اثر سرما نداشته‌‌‌‌ایم، خاطرنشان کرد: سازمان خدمات اجتماعی ۱۶ مددسرای دائمی و اضطراری دارد که ظرفیت آنها در طول شب هزار و ۴۵۰ نفر است که در فصل‌‌های سرد سال به ۲۵۰۰ نفر افزایش می‌‌یابد.

وی ادامه داد: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران همانند هر ساله از مردم می‌خواهد که محل حضور کارتن‌خواب‌ها را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا جهت جابه‌جایی‌ آنها به گرم‌خانه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز