خبرگزاری کار ایران

تندگویان:

پروژه تجارت جهانی فردوسی فاقد الزامات ایمنی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۸۰

این پروزه ایمن نیست و ما اعلام می‌کنیم که در صورت بهره برداری، هر لحظه امکان ریزش این پروژه وجود دارد. این پروژه فاقد نقشه‌های سازه‌ای است و پیشنهاد ما ایمن‌سازی این پروژه است.

نایب رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پروژه تجارت جهانی فردوسی هیچ نقشه سازه ای ندارد، گفت: از همین جا اعلام می کنیم که این پروژه فاقد الزامات ایمنی است و هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد مهدی تندگویان در یکصد و سی و امین جلسه شورا با اشاره به پروژه مرکز تجارت جهانی میدان فردوسی گفت: من می خواهم ابتدا یک تشکر از شهرداری داشته باشم و بعد یک تذکر به مجموعه شهرداری بدهم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری تهران در پرونده پروژه تجارت جهانی به ما کمک کرد که بعد از ۷ ماه روند اجرایی آن را متوقف کنیم و من از اعضای شورای اسلامی شهر می خواهم که هیچ تعاملی در این زمینه صورت نگیرد.

تندگویان افزود: این پروزه ایمن نیست و ما اعلام می کنیم که در صورت بهره برداری، هر لحظه امکان ریزش این پروژه وجود دارد. این پروژه فاقد نقشه های سازه ای است و پیشنهاد ما ایمن سازی این پروژه است.

نایب رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری تصریح کرد: تذکر من به شهرداری نیز در ارتباط با همین پروژه است. در حالی که شهرداری از یک طرف به ما کمک می کند تا جلوی روند اجرایی پروژه را بگیریم از طرف دیگر در روزنامه همشهری هر روز به اندازه ی یک نیم صفحه روزنامه، تبلیغ این پروژه انجام می شود و این سیاست یک بام و دو هوای شهرداری باعثاذیت ما و شهروندان شده است.

تندگویان گفت: اگر ما وارد این کار شدیم و جلوی اجرای پروژه را گرفتیم شایسته است تبلیغاتی هم برای آن انجام نشود.

تندگویان در ادامه این جلسه با اشاره به موضوع حفظ باغات و فضاهای سبز شهر تهران، گفت: در منطقه ۲۲ در یک ملک هزار قطعه درخت که عمدتا از درختان پهن برگ بوده قطع شده است و این در حالی است که مالک در مقابل مراجعه ماموران شهرداری نیز مقاومت کرده و کار حتی به درگیری هم کشیده شده است.

وی ادامه داد: در کمیسیون ماده ۷ ما حکم به مصادره این ملک دادیم و من از شورا درخواست دارم برای یک نمونه هم که شده نسبت به این موضوع اقدام شود تا در مقابل این هجمه قطع درختان ایستادگی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز