خبرگزاری کار ایران

سرخو در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

شهرداری نباید به خام‌فروشی زمین اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۵۹

من درخواست دارم؛ شهردار تهران لیست کلیه املاک شهرداری را در اختیار شورای شهر قرار دهد و همچنین املاکی که واگذار و یا فروخته شده را با قیمت فروش اعلام کند.

عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد؛ لیست تمامی املاک واگذار شده و فروخته شده را با ذکر قیمت و نحوه فروش اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن سرخو در جلسه عنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بارها در جلسه شورا درباره فروش املاک و دارایی‌های شهرداری تهران موضوعاتی مطرح شده است، گفت: از شهرداری تهران خواسته شده، لیست اموال فروخته شده را در اختیار شورا قرار بدهد که این کار را انجام نداده است.

وی افزود: من درخواست دارم؛ شهردار تهران لیست کلیه املاک شهرداری را در اختیار شورای شهر قرار دهد و همچنین املاکی که در ابتدای سال جاری واگذار و یا فروخته شده را با قیمت فروش اعلام کند.

سرخو در خصوص خام فروشی شهرداری تهران، گفت: اما شهرداری تهران نباید به خام فروشی اقدام کند، چرا وقتی کاربری و تراکم در اختیار شهرداری است، خام فروشی می‌کند؟

وی تصریح کرد: اطلاعاتی داریم که اخیرا شهرداری زمینی را در حول و حوش خیابان پیروزی به وسعت ۴ هزار متر مربع بدون تراکم خام فروشی کرده است، خواهش می‌کنم این فروش انجام نشود تا مشکلی پیش نیاید.

در ادامه علی صابری عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: شهرداری منطقه ۱۱ دفتر دوم یک انتشاراتی را پلمپ کرده است، خواهش می‌کنم؛ کمیسیون فرهنگی برای حل مشکل انتشاراتی‌ها مدارک را در اختیار ما قرار دهد.

اقبال شاکری در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر مجتمع علاالدین گفت: چراغ جادوی علاالدین شکست و باشکستن آن تخلفات دیگری نیز مشخص شد، به این معنی که معلوم شد؛ مالکین این مجتمع نه تنها تخلفات ساختمانی کردند که جان و مال مالکین آن را هم در دست گرفتند. همچنین اقدامات شهرداری برای برخورد با تخلفات این مجتمع سبب شد که زبان مالکین و ساکنین مجتمع باز شده و تخلفات مالک مجتمع در جاهای دیگر نیز برملا شود.

وی تاکید کرد: خواسته شورای شهر از مجتمع علاءالدین این است؛ انتقال تمامی تلفن‌ها به مالکین، الزام به تنظیم سند برای تمام مالکین، قراردادها رسمی و ثبت شود و استحکام بنای این مجتمع مورد بررسی قرار گیرد. همچنین هیات مدیره رسمی مالکین و ساکنین این مجتمع باید تشکیل شود.

شاکری در ادامه یادآور شد: قرار بود؛ پروازهای شب فرودگاه مهرآباد قطع شود که تا به حال این امر صورت نگرفته است و تقاضا دارم به این مصوبه عمل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز