خبرگزاری کار ایران

پرونده پروژه میدان امام حسین(ع) هنوز بسته نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۵۱

پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع) هنوز به صورت کامل به اتمام نرسیده است / تا زمانی که این طرح‌ها تکمیل نشوند، نمی‌توان انتظار داشت که پیاده‌راه ۱۷ شهریور به اهدافی که برای آن تعیین شده دست یابد.

در پی انتشار مطلبی با عنوان «زیباسازی میدان امام حسین(ع) با زندگی اجتماعی مردم تطابق ندارد» در تاریخ

۱۳۹۳/۰۷ / ۰۶ در خبرگزاری ایلنا، سازمان زیباسازی شهر تهران جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا در این جوابیه آمده است: پیرو درج گزارشی با عنوان زیباسازی میدان امام حسین(ع) با زندگی اجتماعی مردم تطابق ندارد از آنجا که پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع) هنوز به صورت کامل به اتمام نرسیده است به آگاهی می‌رساند، این طرح زمانی پیاده راه نامیده می‌شود که طرح‌های تکمیلی دیگر در کنار آن مورد بهره‌برداری قرار گیرند و تا زمانی که این طرح‌ها تکمیل نشوند، نمی‌توان انتظار داشت که پیاده‌راه ۱۷ شهریور به اهدافی که برای آن تعیین شده دست یابد.

میدان امام حسین(ع) پیش از اجرای طرح به دلیل کهنه‌گی و رکود به یکی از فضاهای شهری بی‌دفاع و محل بروز انواع ناامنی‌های اجتماعی تبدیل شده بود، در حالی که با طراحی پروژه ساماندهی این میدان مقرر شد با تعریف کاربری‌های فرهنگی و مذهبی مانند ساخت یک مجموعه فرهنگی در سینمای محدوده میدان امام حسین(ع) حضور عابران پیاده در این فضاها تقویت شود و زندگی اجتماعی در آن رونق بگیرد.

گفتنی است؛ عدم وجود مدیریت واحد در اجرای پروژه تکمیل نشدن طرح به طور کامل و عملی‌نشدن وعده‌های دستگاه‌های درگیر با پروژه‌ از علل بروز مشکلات جدید در این میدان است، در حالی که تحقق اهداف این پروژه منوط به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در انجام پروژه است. پیوند زندگی اجتماعی مردم با پروژه میدان امام حسین(ع) منوط به حضور مردم در میدان است که انتظار می‌رود با تحقق دیگر طرح‌های در حال اجرا این امر به زودی محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز