خبرگزاری کار ایران

طرح فراخوان شرکت عقاب افشان برای بازدید فنی اتوبوس‌ها تا پایان سال ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۲۰

۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا برای بازدید فنی به مراکز خدمات پس از فروش عقاب افشان مراجعه کردند / ۱۸۹ اتوبوس به طور کامل رد شدند.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان گفت: تاکنون حدود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا در طرح فراخوان این شرکت به مراکز خدمات پس از فروش برای کنترل مراجعه کرده‌اند که این میزان معادل ۳۶ درصد کل اتوبوس‌های تولیدی این شرکت است.

محسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: از زمان آغاز طرح فراخوان شرکت عقاب افشان در خصوص بازدید فنی اتوبوس‌های در حال تردد این شرکت تاکنون ۱۵۰۸ دستگاه در این طرح شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۵۱۴ دستگاه فاقد هرگونه نقص فنی بوده‌اند.

وی افزود: در عین حال ۸۰۵ دستگاه دارای نقایص جزئی بوده‌اند که به صورت مشروط مورد تایید قرار گرفته‌اند و ۱۸۹ دستگاه نیز در این بازدید رد شده و در گروه غیرقابل قبول قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در عین حال تاکنون ۱۶۹ دستگاه اتوبوس که دارای نقص فنی بوده‌اند با رفع نقص مورد تایید قرار گرفتند.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان خاطرنشان کرد: طرح فراخوان شرکت عقاب افشان برای اتوبوس‌های برون‌شهری تا پایان سال ادامه دارد و مالکان این اتوبوس‌ها باید در مهلت مقرر برای بازدید فنی به مراکز خدمات پس از فروش این شرکت مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز