خبرگزاری کار ایران

نامگذاری خیابان زاگرس به نام مرحوم کاتوزیان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۸۰

تغییر نام پل و خیابان مدیریت به نام آیت‌الله مهدوی کنی برای بررسی‌های بیشتر به زمان دیگری موکول شد.

در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خیابان زاگرس ما بین دو خیابان خالد استامبولی و خیابان شهید مقنیه به نام مرحوم کاتوزیان نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موضوع تغییر نام خیابان زاگرس در مقابل خانه وکلا به نام مرحوم کاتوزیان و پل مدیریت به نام آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان دستور جلسه یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا مورد بررسی قرار گرفت و نامگذاری خیابان زاگرس به نام مرحوم کاتوزیان به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

در ادامه ناصحی اظهار کرد: خانواده آیت‌الله مهدوی کنی اصراری بر نامگذاری پل و خیابان مدیریت به نام مرحوم مهدوی کنی ندارند، چرا که آنها معتقدند مردم این خیابان را به نام کنونی می شناسند و مشخص نیست که با تغییر نام مردم نام جدید را بیاورند.

وی از اعضای شورا خواست تا با کمی تامل خیابان جدید الاحداثی به نام ایشان نامگذاری شود، تا مردم از اول خیابان را به نام ایشان بشناسند.

در ادامه طلایی اَظهار کرد: بهترین جایی که می توانست برای نامگذاری انتخاب شود، پل و خیابان مدیریت است که اگر این نامگذاری را عقب بیاندازیم ممکن است در آینده به نتیجه نرسد.

چمران نیز در همین راستا پیشنهاد داد تا خیابان خوردین که مردم با نام آشنایی چندانی ندارند و مجاور دانشگاه امام صادق(ع) نیز است و یا خیابانهای این چنینی به نام آیت‌الله مهدوی کنی نامگذاری شود.

برهمین اساس تغییر نام پل و خیابان مدیریت به نام آیت‌الله مهدوی کنی برای بررسی‌های بیشتر به زمان دیگری موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز