خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس هوا‌شناسی به ایلنا خبر داد:

فردا، کاهش محسوس دما در تهران و نوار شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۴۹

شمال آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه شاهد اختلال تردد در جاده‌ها به علت بارش برف خواهند بود.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی از کاهش محسوس دما در تهران و نوار شمالی کشور از فردا(دوشنبه) خبر داد.

«فریبا گودرزی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز شاهد بارش باران، رعد و برق و باد در نیمه شمالی کشور و بارش برف در مناطق کوهستانی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی نقاط جنوب شرق کشور نیز رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، افزود: همچنین با نفوذ جریانات سرد شمالی، کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و تشدید بارش در استان‌های ساحلی را خواهیم داشت که این کاهش دما تا روز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند.

این کار‌شناس هوا‌شناسی اظهار کرد: دریای خزر از روز دوشنبه تا چهارشنبه و خلیج فارس در روز سه‌شنبه مواج خواهد بود. همچنین امروز شمال آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه شاهد اختلال تردد در جاده‌ها به علت بارش برف خواهند بود.

گودرزی با بیان اینکه هرمزگان نیز دچار آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در برخی مسیر‌ها خواهد شد، صریح کرد: فردا در شهرهای ساحلی شمال کشور شاهد اختلال در تردد جاده‌ها به علت بارش برف هستیم، همچنین پیش‌بینی می‌شود اردبیل، زنجان، کرمانشاه، کردستان و لرستان و قزوین نیز با این مساله رو به رو شوند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، ایلام و شمال خوزستان در روزهای آینده با آبگرفتگی در معابر رو به رو خواهند بود و تهران نیز امروز به صورت پراکنده در برخی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهد داشت.

به گفته وی امروز بیشینه دمای پایتخت ۱۶ و فردا به ۱۴ درجه؛ همچنین کمینه دمای هوا نیز امروز ۸ و فردا ۶ درجه خواهد بود. در واقع در تهران شاهد کاهش دمای ۳ الی ۴ درجه‌ای هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز