خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ضاربان شهروند تهرانی از نیروهای پیمانی شهرداری هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۸۳

درگیری را شهروند مضروب در زمانی که مددجو در حال هدایت به سمت ماشین بوده، آغاز کرده‌ است / مامورانی که با این شهروند درگیر شده اند، از نیروهای پیمانی و نه از پرسنل شهرداری بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط ماموران منتسب به شهرداری تهران گفت: افراد ضارب از نیروهای پیمانی شهرداری و نه پرسنل آن هستند.

علی اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه رسانه‌ها بدون داشتن اطلاعات کافی این خبر را منتشر کرده‌اند، گفت: گردن فرد مصدوم نشکسته و تنها آسیب دیده است و شدت آسیب‌های وارده نیز در حدی نیست که رسانه‌ها مطرح کرده‌اند.

به گفته وی شهروند مضروب در اجرای قانون مداخله کرده و درگیری را در زمانی که مددجو در حال هدایت به سمت ماشین بوده، آغاز کرده‌ است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: ما در طول روز بار‌ها و بار‌ها مددجویان را به سامان سرا و گرم‌خانه‌ها انتقال می‌دهیم و آنها را ساماندهی می‌کنیم و از این اتفاق‌ها نمی‌افتد.

وی در پایان افزود: مامورانی که با این شهروند درگیر شده اند، از نیروهای پیمانی و نه از پرسنل شهرداری بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز