خبرگزاری کار ایران

معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری:

۴ نفر از عوامل قتل «علی چراغی» دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۰۰

اکنون پرونده در دادسرای جنایی در حال پیگیری است و ۴ نفر عوامل پیمانکار دستگیر شده و کاملا اعتراف کرده‌اند.

معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به دستگیری ۴ نفر از عوامل پیمانکار در رابطه با قتل «علی چراغی» گفت: پرونده در دادسرای جنایی در مرحله رسیدگی است.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران امروز با حضور در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای چهارم با اشاره به قانون مدیریت پسماند گفت: مدیریت اجرایی پروژه پسماند به جز صنعتی بر عهده شهرداری‌ها قرار گرفته و مدیریت می‌تواند تمام یا بخشی از عملیات جداسازی و تفکیک را به افراد حقیقی بدهد.

وی افزود: پروسه جمع‌آوری ضایعات، کاغذ، نان خشک، پلاستیک و… در محدوده، شامل خرید و انتقال بر عهده پیمانکار قابل واگذاری است.

عبداللهی همچنین با اشاره به بندهای متعدد در تاکید بر وظایف پیمانکاران در این خصوص اظهار کرد: در بند ۱۱ ماده ۷ قانون مدیریت پسماند به صراحت استفاده از عوامل پلیس و اجراییات در قوانین اشاره و تاکید شده است.

به گفته معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران در مفاد قرارداد منعقده با پیمانکاران جوازی مبنی بر شروع درگیری و نزاع داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پرونده در دادسرای جنایی در حال پیگیری است و ۴ نفر عوامل پیمانکار دستگیر شده و کاملا اعتراف کرده‌اند.

به گفته عبداللهی پیمانکار هنوز در بازداشت بوده و ماشین پیمانکار نیز در آگاهی ضبط شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز