خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درگفتگو با ایلنا:

دلیل وقوع آتش سوزی پامنار مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۴۸

ظرفیت محل به قدری کم بود که کسبه برای فرار از آتش خود را به نزدیک پنجره‌ها رسانده بودند که از آنجا به بیرون فرار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: دلیل وقوع حادثه آتش سوزی امروز در پامنار هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار دارد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: راس ساعت ۱۰ و ۵۳ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه در منطقه پامنار اتفاق افتاد لذا ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه دو نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در دفتر کار آهن‌فروشان رخ داده است، افزود: آتش سوزی از یک مغازه ۲۰ متری پر از ضایعات در طبقه همکف ساختمانی شروع شده و به حدود سه - چهار مغازه دیگر سرایت کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دود بسیار زیادی در نتیجه این آتش‌سوزی طبقات بالا را در بر گرفته بود و ظرفیت محل به قدری کم بود که کسبه برای فرار از آتش خود را به نزدیک پنجره‌ها رسانده بودند که از آنجا به بیرون فرار کنند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانی با نردبان‌های هیدرولیکی آنها را نجات داند و با دستگاه‌های تنفسی وارد ساختمان شدند و موفق شدند که ۶ الی ۷ نفر از کسانی که در این آتش‌سوزی گرفتار شده بودند را به سلامت از طبقات خارج کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی همچنین از جان باختن دو پیرمرد در این حادثه خبر داد و گفت: این دو نفر که در حدود ۵۰ یا ۶۰ سال سن داشتند به دلیل اینکه در محاصره دود قرار گرفته بودند و موفق به خارج شدن از ساختمان نشدند، جان خود را از دست دادند.

وی در پایان اعلام کرد: آتش‌نشانی در نهایت موفق به اطفای حریق و تخلیه دود حاصل از آتش‌سوزی از ساختمان شد و محل آتش‌سوزی برای بررسی های کارشناسی تحویل کارشناسان داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز