خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

امنیت منطقه ۱۲ با وجود قنات تهدید می شود

کد خبر : ۱۸۲۲۱۹

روزانه ۳ تا ۴ مورد آتش سوزی در این منطقه صورت می گیرد که ناشی از سیم کشی غیراستاندارد برق است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به وجود قنات های متعدد در منطقه ۱۲ شهر تهران، گفت: با وجود خطرناک بودن این قنات ها لازم است شهرداری تهران برای تامین امنیت راهکار خاصی اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رحمت اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، پس از ارائه گزارش شورایار منطقه ۱۲ شهرداری تهران اظهار کرد: روزانه ۳ تا ۴ مورد آتش سوزی در این منطقه صورت می گیرد که ناشی از سیم کشی غیراستاندارد برق است.

وی با بیان اینکه تردد چرخ های دستی در منطقه بازار نیز تهدید کننده سلامت عابران و کودکان اند، گفت: منطقه ۱۲ به دلیل قدمتی که دارد جز مناطق میراثفرهنگی شهر محسوب می شود به همین دلیل اجازه ساخت و ساز بیش از ۲ طبقه به ساکنان آن داده نمی شود در حالی که این ساختمان ها فرسوده اند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: به همین دلیل مالکان با تغییر کاربری در ساختمان آن را به انبار یا محلی برای اجتماع معتادان می کنند از این رو لازم است در این مساله بازنگری جدی صورت گیرد.

حافظی همچنین به حضور برخی صنایع مزاحم و آلاینده در منطقه ۱۲ نیز اشاره کرد و ادامه داد: قنات های متعددی در این منطقه وجود دارد که خطرناک هستند برای نمونه در خیابان مولوی شاهد فرونشست زمین به دلیل قنات ها هستیم از این رو لازم است شهرداری تهران برای تامین امنیت راهکار خاصی اتخاذ کند.

وی همچنین در این جلسه درباره الزام شهرداری تهران به اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و قوانین و مقرارات مرتبط با آن، گفت: این قانون تصویب و از سال ۹۱ ابلاغ شده و شهرداری تهران یکی از دستگاه هایی است که باید آن را اجرا کند سوال اینجاست چرا با وجود ابلاغ قانونی شهرداری تهران این قانون را به درستی اجرایی نکرده است.

حافظی همچنین درباره نامگذاری خیایان ها و کوچه های شهر تهران به عناوین مختلف از جمله اسامی شهدا، گفت: تصمیمات متناقضی در کمیته نامگذاری شورای شهر تهران برای نامگذاری ها صورت می گیرد که این تعارضات قابل قبول نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز