خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد عنوان کرد:

تلاش برای شناساندن بتمن ایرانی / هیئت‌های مذهبی در برج میلاد حضور می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۲۹

«کارکرد این برج ایرانی اسلامی است و ما هیچگاه در مقابل مساجد قرار نمی گیریم و به دنبال آن نیستیم که مردم را از مساجد دور کنیم. در همین راستا در شبهای احیا مراسم نداریم.»

مدیرعامل برج میلاد ر واکنش به انتقاد شورای شهر گفت: ‌ هیچگاه در مقابل مساجد قرار نمی گیریم و به دنبال آن نیستیم که مردم را از مساجد دور کنیم در همین راستا در شبهای احیا مراسم نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد هوشیار در نشست خبری خود به تشریح برنامه جشنواره رمضان پرداخت و اظهار کرد: این جشنواره از ۸ تیر(اول رمضان) تا ده مرداد ماه(۴شوال) برگزار می‌شود.

مدیر عامل برج میلاد با بیان اینکه یکی از بخشهای مهم برنامه جشنواره رمضان ایستگاه تفریحات، سرگرمی و ورزش است که در ۲۰ غرفه برنامه های متنوعی را اجرا می کند گفت: از دوره میترائیسم تا امروز ۲۵۰۰ بازی ایرانی شناسایی شده است. این بازیها الگویی برای کشورهای غربی شده است اما متاسفانه فرزندان ما قهرمان بتمن دارند بتمنی که ریشه ایرانی دارد. امیدواریم در این غرفه به هدفمان نزدیک شویم.

وی به سایر برنامه های این جشنواره از جمله برنامه های مذهبی همچون قرائت قرآن در گنبد آسمان و حضور هیات مذهبی ازجمله ۵۰۰ هیات زنانه شهر تهران به منظور پهن کردن بزرگترین سفره نذری اشاره کرد و گفت: برج میلاد در شبهای احیا تعطیل است. خوشبختانه با ایجاد ظرفیت ۷ هزار خودرو مشکل برای پذیرش علاقه مندان نداریم و دستگاههای ون و تاکسی به منظور ارائه خدمات درنظر گرفته شده است.

هوشیار در پاسخ به این پرسش که برخی از اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد برج میلاد در ماه رمضان مبنی براینکه مقابل مساجد فعالیت می کند اظهار کرد: کارکرد این برج ایرانی اسلامی است و ما هیچگاه در مقابل مساجد قرار نمی گیریم و به دنبال آن نیستیم که مردم را از مساجد دور کنیم. در همین راستا در شبهای احیا مراسم نداریم مکتب ما مسجدی ا ست و برگزاری این جشنواره برای کسانی است که به دلیل زندگی آپارتمانی اوقات فراغت ندارند. همان زمانی تعدادی از اعضا انتقاد کردند اعضای دیگر شورا پاسخگو این مساله بودند.

وی همچنین درباره انتقاد سایر اعضای شورا نسبت به بودجه تخصیص یافته در جشنواره برج میلاد گفت: ما برای برگزاری این جشنواره از شهرداری بودجه دریافت نکرده ایم. هزینه بازدید از برج میلاد در مقایسه با سایر برجهای خارجی بسیار کمتر است و درحد یک ساندویچ هم نیست در حالی که برج عرب تا ۷۰۰ هزار تومان هزینه بلیت دارد.

هوشیار همچنین در پاسخ به کاهش برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ در برج میلاد نیز اظهار کرد: کنسرت های موسیقی پاپ در برج میلاد در حال اجراست و تعداد آنها محدود شده است اما همچنان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مدیریت برج میلاد برای برگزاری کنسرت های سنتی است تاکید کرد: ما به عنوان یادمان ملی به دنبال تقویت ذائقه ملی هستیم. موسیقی پاپ در بسیاری از نقاط در حال اجراست و کیفیت سالنها تاثیری به اجرای آن نمی گذارد اما در مورد موسیقی سنتی اینگونه نیست.

مدیر عامل برج میلاد با اشاره به اینکه در راستای حمایت از موسیقی سنتی ۲۰ تا ۵۰درصد تخفیف در دستور کار برج است، تاکید کرد: باید از مسئولین سالنهای شهر تهران بپرسیم که چرا موسیقی سنتی را اجرا نمی کنند. قطعا ما نسبت به موسیقی پاپ زاویه نداریم و سیاست عدم برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ در دستور کارمان نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز