خبرگزاری کار ایران

به دستور رئیس شورای شهر تهران صورت گرفت:

احضار معاون شهردار و رئیس اتوبوسرانی تهران به شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۵۴

«سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پیمان سنندجی رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی را به دلیل ارائه حادثه واژگونی اتوبوس شرکت واحد به شورای شهر احضار کردیم تا توضیحاتی در این زمینه ازائه دهند. «

رئیس شورای شهر تهران از احضار معاون شهردار و رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شورای شهر برای ارائه توضیحات پیرامون حادثه واژگونی اتوبوس شرکت واحد و کشته شدن هفت نفر از شهروندان خبر داد.

احمد مسجدجامعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پیمان سنندجی رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی را به دلیل ارائه حادثه واژگونی اتوبوس شرکت واحد به شورای شهر احضار کردیم تا توضیحاتی در این زمینه ازائه دهند.

رئیس شورای شهر تهران باابراز تاسف و تسلیت به خانواده کسانی در این حادثه جان خود را از دست داده اند، اعلام کرد: از تمامی حادثه دیدگان این حادثه عیادت شد و با همراهان و پرشکان معالج گفت و گو شد و دستور برای پیگیری وضعیت دقیق مصدومان حادثه تا تکمیل درمان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای شهر تهران با حضور در بیمارستان های امام خمینی(ره)، رسول اکرم(ص)، یاس سفید و مداین از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس عیادت کرد.

در این دیدارها مشخص شد که یکی از مسافران این اتوبوس زن جوان با کودک ۳ ساله اش بود که برای شیمی درمانی به تهران آمده بود. این کودک و مادر هر دو زخمی شده بودند. با پیگیری های صورت گرفته قرارشد فردا درمان این کودک سرطانی آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز