خبرگزاری کار ایران

نحوه خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ۱۳ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۹۵

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ۱۳ فروردین مقارن با روز طبیعت از ساعت ۷ صبح، آماده انتقال شهروندان از میادین اصلی به سمت بوستان‌های شهر است.

ایلنا: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای نحوه خدمت‌رسانی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه ضمن گرامیداشت روز ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارایه خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شهروندان، آمده است: این شرکت در ۱۳ فروردین مقارن با روز طبیعت از ساعت ۷ صبح، آماده انتقال شهروندان از میادین اصلی شهر به سمت بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بوستان ولایت، لویزان، توسکا و بوستان‌های بعثت، آزادگان، پامچال، شهید رجایی، چیتگر، قائم، پردیسان، نصر، ارم، لاله، پلیس، نیاوران، جمشیدیه و مکان زیارتی بهشت زهراء «س» و بازگشت آن‌ها در ساعت ۱۷ به مبادی اولیه است. ضمناً، اتوبوس‌های مسیر ویژه تندرو حدفاصل(میدان ولیعصر «عج ا…» - پایانه شهید افشار)، شهروندان را از ساعت ۵:۳۰ بامداد به سمت بوستان ملت جابجا خواهند کرد.

در خاتمه یادآور می‌شود با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این روز مقرر گردید، خطوط سامانه‌های اتوبوس‌های تندرو تقویت و مبادرت به جابجایی شهروندان در مسیرهای مربوطه می‌نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز