خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به ایلنا خبر داد:

نوسازی ۴ هزار تاکسی فرسوده در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۹۴

بدون تردید در سال آینده شاهد تغییرات مثبتی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهیم بود از آنجا که این خودروها دارای موتور پایه گازسوز هستند و مخزن مناسبی برای سوخت گاز دارند، با یک بار سوخت گیری گاز می توانند ۵ / ۱ تا ۲ روز در شهر تهران تردد کنند.

ایلنا: عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از نوسازی ۴ هزار تاکسی فرسوده در سال آینده خبر داد.

محسن سرخو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه برای سال آینده قرار است ۴ هزار دستگاه از تاکسی های فرسوده تهران که پیکان و پراید هستند نوسازی شوند، افزود: جایگزین این خوردوها‏، خودروهای سمند Es۷ خواهد بود.

وی درباره تسهیلات این نوسازی، گفت: به همین منظور ۲۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است و در ازای اسقاط هر خودرو پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز به مالک خودرو پرداخته می‌شود. در واقع با پرداخت کمتر از ۳ میلیون تومان نقدی توسط تاکسی‌دارها این خودرو ها تعویض خواهد شد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: ‌ بدون تردید در سال آینده شاهد تغییرات مثبتی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهیم بود از آنجا که این خودروها دارای موتور پایه گازسوز هستند و مخزن مناسبی برای سوخت گاز دارند، با یک بار سوخت گیری گاز می توانند ۵ / ۱ تا ۲ روز در شهر تهران تردد کنند.

سرخو همچنین تصریح کرد: ‌ از طرف دیگر این خودروهای پایه گاز سوز مصرف بنزین بسیار پایین تری نسبت به خودروهای مشابه دارند از این رو شاهد آلودگی هوای تهران و صرفه جویی در مصرف بنزین خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز