خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به ایلنا خبر داد؛

مقابله شورا با موازی کاری‌های فرهنگی و ریخت‌وپاش‌های شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۲

سیاست ما در حوزه فرهنگ جلوگیری از موازی کاری‌ها و بهینه کردن و روان کردن مدیریت در این عرصه است. یکی از اهداف اصلی ما جلوگیری از ریخت و پاش ها در شهرداری و سازمان‌های تابعه آن است.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر این که شورا با حسایست مشکلات سازمان فرهنگی هنری شهرداری را دنبال می کند گفت: هدف ما جلوگیری از موازی کاری‌ها و ریخت و پاش ها است.

" احمد حکیمی‌پور " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای خودش ساز و کار خاصی دارد، گفت: این سازمان ساختار، قانون، تشکیلات و وظایف خودش را دارد و منشا قانونی شکل گیری اش مشخص است.

وی با بیان اینکه شورا در حدی اختیار و وظایفی که دارد با حساسیت عملکرد این سازمان را بررسی می کند، افزود: شورا با حساسیت هایی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد عملکرد این سازمان را با حساسیت دنبال می کند.

وی از دیدار رییس جدید این سازمان با برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا خبر داد و گفت: در این دیدار ما دغدغه هایمان را گفتیم و حرف های وی را هم شنیدیم.

حکیمی پور تاکید کرد: سیاست ما در حوزه فرهنگ جلوگیری از موازی کاری‌ها و بهینه و روان کردن مدیریت در این عرصه است. یکی از اهداف اصلی ما جلوگیری از ریخت پاش ها در شهرداری و سازمانهای تابعه اش است.

این عضو شورای شهر تهران از بازدید اعضای شورا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری خبر داد و گفت: از نزدیک مسائل این سازمان را بررسی و تلاش می‌کنیم کمبودها را برطرف و نواقص را اصلاح کنیم.

وی در مورد انتصاب های جدید این سازمان گفت: شورا نمی تواند وارد این گونه جزییات شود و دخالتی در این گونه موارد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز