خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر عنوان شد:

حضور اعضای شورا در ترکیب هیات مدیره شرکت های شهرداری / تخصیص بودجه کلان برای جشن‌های شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۷

در بودجه شهرداری برای سال ۹۳، برای جشنها و پذیرایی‌ها شرکتهای تابع و پاداش مدیران، ۷۵ میلیارد تومان برآورد شده است. همچنین شرکت بهره برداری مترو ۱۶ میلیارد تومان برای جشن پذیرایی پیش بینی کرده است.

ایلنا: رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: ‌تعدادی از اعضای شورای شهر در هیات مدیره شرکت‌های شهرداری تهران حضور دارند و باید فکری برای آنها شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت الله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، با بیان اینکه صلاح اعضای شورا چیست، اظهار کرد: آیا صحیح است عضو شورای شهر، عضو هیأت مدیره شرکتهای تابع شهرداری باشد، یا اینکه هر پنج عضو هیئت مدیره عضو مجمع همان شرکت باشند.

وی ادامه داد: آیا این صحیح است یک عضو در ترکیب هیئت مدیره ۹ شرکت حضور داشته باشد؟ حق جلسه و پاداش این افراد چگونه محاسبه می شود؟ در ۴۱ شرکت زیرمجموعه شهرداری نامی از شرکت جهان و ارتباطات نیامده است.

حافظی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد: ‌ در بودجه سال ۹۳ شهرداری، برای مراسم جشن شرکتهای تابع و پاداش مدیران، ۷۵ میلیارد تومان برآورد شده است. همچنین شرکت بهره برداری مترو ۱۶ میلیارد تومان برای مراسم جشن، پذیرایی پیش بینی کرده است این رقم امسال، ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران در این باره، گفت: ‌برخی از اعضای شورای شهر تهران قبل از عضویت در شورای شهر تهران عضو هیات مدیره شرکت‌های تابع شهرداری تهران بودند.

حافظی تاکید کرد: بر اساس فرمایشات رهبری باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه کارها قرار گیرد مبلغ برای پاداش‌ها و جشن‌ها با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد و باید بازبینی شود.

احمد دنیامالی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این باره، تصریح کرد: شهردار تهران ۸ سال پیش ابلاغ کرد که عضو هیات مدیره شرکت‌های تابع شهرداری تهران تنها از یک جا می‌توانند پاداش بگیرند این در حالی است که دریافت پاداش کاملا قانونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز