خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی بزرگ مسئولان امور بانوان واحدهای ستادی شهرداری تهران در منطقه ۲۲ مطرح شد؛

برنامه‌های سال آتی شهرداری در بخش بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۱

در حوزه ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، طرح راهبردی اوقات فراغت ویژه بانوان شاغل، تحکیم بنیان خانواده، جلب مشارکت و همیاری اجتماعی زنان و توانمند سازی اجتماعی بانوان در سال آتی، رویکردهای خاصی خواهیم داشت.

ایلنا: اداره امور بانوان منطقه ۲۲ با مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، گردهمایی مسئولان امور بانوان واحدهای ستادی شهرداری تهران در سالن اجتماعات بوستان جنگلی چیتگر برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این برنامه معدنی‌پور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران به سیاستهای شهرداری تهران در حوزه زنان اشاره و عنوان کرد: «در حوزه ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، طرح راهبردی اوقات فراغت ویژه بانوان شاغل، تحکیم بنیان خانواده، جلب مشارکت و همیاری اجتماعی زنان و توانمند سازی اجتماعی بانوان در سال آتی، رویکردهای خاصی خواهیم داشت.»

رجایی معاون مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران نیز در چارچوب تکالیف و ماموریت‌های شهرداری تهران یکی از برنامه‌های محوری و مهم را ترویج الگو‌ها و مهارت‌های مدیریت و برنامه ریزی اوقات فراغت برای بانوان شاغل دانست و اعلام کرد: «هدف از این گردهمایی، ایجاد تعامل، همکاری و انتقال ظرفیت‌ها و تجربیات مسئولان امور بانوان شهرداری تهران به منظور غنی سازی اوقات فراغت و افزایش کارآمدی بانوان شاغل در شهرداری است.»

معاون مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران به برنامه‌های اداره کل در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: «در مورد اعتدال و تحکیم خانواده قبل، حین و بعد از ازدواج فعالیتهایی را برای خود شاغلان و فرزندان آنان در نظر گرفته‌ایم. برای توانمند سازی بانوان در زمینه شغلیشان نیز زمینه را برای ارتقای بصیرت بانوان فراهم می‌کنیم. در مشارکت‌های اجتماعی گروههایی باید تشکیل شود که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته باشند و نتایج آن را در جشنواره‌های مختلف به نمایش بگذاریم. رویکرد‌ها و شاخص‌هایی که امروز در مورد شاخص خانواده، عفاف و حجاب و تحکیم خانواده صورت می‌گیرد بر اساس همدلی و همگرایی در فعالیت هاست.»

در انتهای برنامه از طرف اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از ۳۰ نفر از مسئولان امور بانوان واحدهای ستادی که در محورهای تحکیم و اعتلای بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و برنامه‌های مشارکتی فعالیتهای ارزنده‌ای داشتند، با تقدیم هدایایی تقدیر شد. همچین از طرف امور بانوان منطقه نیز به عنوان یاد بود، هدایایی به شرکت کنندگان در این گردهمایی اعطا شد. اجرای مسابقات ورزشی دارت، بدمینتون و طناب کشی توسط اداره ورزش بانوان همچنین بازدید از باغ ملی گیاه‌شناسی بخش دیگری از این برنامه بود.

گفتنی است در این همایش مدیر کل امور بانوان و معاون مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، مشاور شهردار در امور بانوان و مسئول امور بانوان منطقه و یکصد نفر از مدیران و کار‌شناسان اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و کار‌شناسان امور بانوان منطقه ۲۲ حضور داشتند.

هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز در بخشی از این گردهمایی ضمن معرفی منطقه ۲۲ به عنوان قطب گردشگری تهران در خصوص پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرا در منطقه توضیحاتی را بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز