خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در فاصله یک ماه و نیم تا نوروز خبر داد:

مدیریت شهری برای استقبال از بهار آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۴

علاوه بر رسیدگی به وضعیت داخلی ایستگاه‌های مترو، به وضعیت بیرونی ایستگاه‌های مترو نیز باید رسیدگی کنیم و مدیریت شهری بسیج می‌شود تا بهترین استقبال از بهار را در نوروز ۹۳ به نمایش بگذارد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای مدیران این معاونت که به موضوع آمادگی برای استفبال از بهار اختصاص داشت، گفت: علاوه بر اقدامات ویژه به منظور نگهداشت شاخص‌های ترافیکی شهر، مجموعه فعالیت‌هایی نیز به منظور این ایام پیش‌بینی شده که از اسفند ماه به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، " سید جعفر تشکری هاشمی " افزود: خرید - های نوروزی شهروندان شروع شده و علاوه بر تراکم ترافیک به دلیل این خرید‌ها، مناسبت‌های مختلفی از جمله شب چهارشنبه آخر سال، آخرین پنج‌شنبه سال و نیز جمعه پایانی سال، از جمله مناسبت‌هایی است که تدارک ویژه‌ای را می‌ - طلبد.

وی با اعلام اینکه مجموعه شرکت واحد همچون هر سال در برپایی تورهای تهرانگردی در ایام نوروز همکاری می‌کند، تأکید کرد: معاونت آموزش سازمان ترافیک نیز در تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگ ترافیک از جمله لوح‌های فشرده‌ای که علاوه بر پر نمودن اوقات فراغت بتواند پیام‌های آموزشی در زمینه رانندگی آرام و ایمن را نیز منتقل کند، اقدام خواهد کرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه چهار پایانه مسافربری پایتخت برای جابه‌جایی انبوه مسافران نوروزی آماده می‌شوند، اظهار کرد: دامنه وسیعی از فعالیت‌ها برای نوروز تدارک دیده شده که بخشی از آن از طریق واحدهای ستادی و بخشی نیز به وسیله شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه شست و شوی شاخص‌های ترافیکی و رفع نواقص آن‌ها، تأمین روشنایی‌های ایستگاه‌ها و سرپناه‌ها و تکمیل خط‌کشی معابر شهری از جمله اقدامات پیش‌بینی شده به این منظور است، تصریح کرد: البته جنس کار در مجموعه‌های مختلف متفاوت است و الزامات و اقتضائات خاص خود را دارد.

وی با تأکید بر اینکه فهرست و حجم کارهای پیش‌بینی برای استقبال از بهار باید مشخص شود تا ارزیابی و اندازه‌گیری آن امکان‌پذیر گردد، اضافه کرد: در ناوگان اتوبوسرانی علاوه بر نظارت و شست و شوی کامل اتوبوس‌ها، اتوبوس‌های فرسوده نیز به صورت کامل تعمیر می‌شوند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تجهیزات ترافیکی، دستگاه‌های کنترل کیفیت هوا و صدا، مراکز معاینه فنی و ایستگاه‌ها و قطارهای مترو در آستانه سال جدید باید به روز رسانی و عملیاتی شوند، اظهار کرد: وقتی مردم تهران از تعطیلات نوروز به شهر باز می‌گردند باید تحول را در شهر ببینند و شاهد انجام خط‌کشی و رفع نواقص ترافیکی شهرشان باشند.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در ایام نوروز شهر را در شأن مردم آماده خواهیم کرد و به این منظور باید از همین الآن به فکر باشیم، تصریح کرد: وظایف محوله به هر واحد از سوی تیم‌های بازرسی مورد رصد قرار گرفته و پیشرفت کار‌ها بر اساس حجم کار مورد اندازه گیری و ارزیابی قرار ‌می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه امتداد جنوبی خط ۳ مترو آخرین روزهای آمادگی را به منظور افتتاح رسمی و بهره‌برداری از این خط سپری می‌کند، اضافه کرد: هم‌زمان خط ۹ اتوبوس‌های تندرو نیز واپسین ایام آماده‌سازی خود را طی می‌کند تا در آستانه سال جدید به عنوان هدیه مدیریت شهری مردم تهران اهداء شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه خطوط تندرو نیز به این مناسبت مورد ساماندهی قرار گرفته و به وضعیت کارگاه - های مترو در نقاط مختلف شهر نیز رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر رسیدگی به وضعیت داخلی ایستگاه‌های مترو، به وضعیت بیرونی ایستگاه‌های مترو نیز باید رسیدگی کنیم و مدیریت شهری بسیج می‌شود تا بهترین استقبال از بهار را در نوروز ۹۳ به نمایش بگذارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه شهر انسان محور مورد تأکید شهردار محترم تهران، شهری است که شایسته مردم تهران است و با توجه به انجام پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر باید هر گونه محدودیت و مانعی از سر راه شهروندان برداشته شود، تصریح کرد: به هیچ عنوان کار غیر کار‌شناسی و غیر اصولی و در عین حال پر هزینه و کم فایده در شهر نباید انجام شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رنگ‌آمیزی تجهیزات ترافیکی استاندارهای خاص خود را داراست، خاطرنشان کرد: برای انجام مأموریت‌هایی که به منظور استقبال از بهار پیش‌بینی می‌شود هیچ عذری از هیچ واحدی پذیرفته نیست و تمام مسئولان باید مواظبت کنند که مسئولیت‌های واگذار شده به آن‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز